וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של שלומית מלכה: "אי אפשר למצוא עוד בעל כמו יהודה לוי"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

15.8.2017 / 16:00

ביום אחרי שחרורה של שלומית מלכה מאשפוז, בעקבות תאונת הקורקינט שעברה - גם אביה של הדוגמנית החליט להודות לאלה שדאגו לשלומה של בתו. "הייתי עם יהודה 48 שעות, כמה שהוא דאג", אמר בדמעות. צפו. וואלה! סלבס פמילייה

בווידאו: אביה של שלומית מלכה, על התאונה של בתו

ביום אחרי שחרורה של שלומית מלכה מאשפוז בבית החולים, בעקבות תאונת הקורקינט הקשה שעברה בתחילת השבוע - כל מקורביה של הדוגמנית כבר יכולים לנשום לרווחה. את מהלך היום (ג'), העבירה מלכה כשהיא מתאוששת ומחלימה לצדו של בעלה, יהודה לוי, בביתם החדש שבמרכז תל אביב, כאשר אחר הצהריים, הגיע הגבר השני החשוב בחייה לביקור חולים.

אביה של הדוגמנית, מקס מלכה, נתפס על ידי צלם הפפראצי של וואלה! סלבס כשהוא מביא מצרכים לביתם של שלומית ויהודה במרכז תל אביב. אז, הסביר מול המצלמה שכעת שלומית מרגישה "נפלא", כשחיוך גדול על פניו.


עוד סיפורים מרגשים:
אביבית בר זוהר וחברה יצאו לאכול בחזייה
ג'ודי שלום ניר מוזס מתפנקת מעבר לים

אחלו לשלומית החלמה מהירה בפייסבוק

שלומית מלכה. ניר פקין
איתה גם בטוב וגם ברע. שלומית מלכה עם אביה, מקס/ניר פקין

"אני מודה מאוד לעשרות אלפי אנשים שהתפללו, אני מודה לכולם על הברכות", אמר בהתרגשות. אז, הפתיע אביה של מלכה כשסיפר על ההיכרות המעמיקה שלו עם בעלה, השחקן החשוב מאוד, שלא עזב את אשתו הטרייה בכל תקופת אשפוזה. "גיליתי עצמת נפש של יהודה... בעל כזה אי אפשר למצוא, מדהים. הייתי איתו 48 שעות ברציפות, כמה שהוא דאג. אני מקנא בו", אמר בעיניים דומעות, "התפילות עזרו כנראה".

אם תהיתם, על החולצה של מקס שסיפר כי שלומית מבלה את זמנה במנוחה ושינה מרובה, נכתב "הבת שלי היא לחלוטין הבחורה המועדפת ביותר בכל הזמנים של ההיסטוריה לנצח נצחים". בחירה מעניינת, רגע לפני שאתה עולה לפנטהאוז של הבייבי שלך, הא?

ילדה טובה

שלומית מלכה חוגגת עם הגבר של חייה

לכתבה המלאה
מקס מלכה, אביה של שלומית. ניר פקין
מביא מצרכים. מקס מלכה ליד ביתם של שלומית ויהודה/ניר פקין

מוקדם יותר היום, פרסמה גם אמה של מלכה, אנה מגין, סטטוס תודה בפייסבוק לאלה שדאגו לדוגמנית. "השתדלתי ביומיים האחרונים לענות באופן אישי לכל אחד ואחת, גם אם היה זה בשלוש בלילה, אבל בטח פספסתי מישהו בכל הבלגן הזה", כתבה אמא של מלכה, "הדאגה והאהבה שהרעפתם על הילדה שלי ועל כולנו היא כל כך עוצמתית שאין כנראה דרך באמת להחזיר ולו במעט... אתם צבא האמת שלי. זה לא יאמן ומרגש עד דמעות בכל פעם מחדש".


וואלה! סלבס רצתה להביא לשלומית פרחים, אבל בזבזה את כל הכסף שלה על צלם הפפראצי.

מקס מלכה, אביה של שלומית. ניר פקין
אבא של הבת המועדפת על כולם לנצח נצחים/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלומית מובלת על ידי אביה לחופה, בחודש מאי האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך
יהודה לוי, שלומית מלכה. אינסטגראם, צילום מסך
דואגים זה לזו. שלומית מלכה עם יהודה לוי/צילום מסך, אינסטגראם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully