וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קרה שוב: בר רפאלי ילדה בת שנייה

20.10.2017 / 21:01

ברכות לבביות, כשנה וחודשיים אחרי שהפכה לאמא לבתה הבכורה ליב עזרא - הדוגמנית בר רפאלי ילדה היום תינוקת שנייה משותפת לה ולבעלה, איש העסקים עדי עזרא. השם הנבחר? אל עזרא. וואלה! סלבס שמחה כפולה

צלמים זמניים מורשים

צלצלו בפעמונים, בר רפאלי היא אמא לשתיים! ביצת הבידור חיכתה רק קצת יותר משנה מאז לידת היורשת ליב עזרא, עד לרגע שבו הגיעה הערב (ו') לעולם בתם המשותפת השנייה של הדוגמנית הישראלית-בינאלומית ובעלה, איש העסקים עדי עזרא. ברכות לבביות לכולם, הביצה התחדשה בעוד תינוקת מדוברת בהחלט.

מאמא רפאלי נכנסה היום לחדר הלידה של בית החולים "איכילוב" שבתל אביב בפעם השנייה תוך שנה וחודשיים, כשהיא מלווה בבעלה מאז ספטמבר 2015. כך שלאחר שעות של לחיצות, שאיפות ונשיפות ממושכות (היא כבר מנוסה, הכי מנוסה) - ילדה בשעה טובה בת מס' 2 למשפחת רפאלי-עזרא. שמה הנבחר של הילדה: אל עזרא. כן, כמו המגזין ELLE, או ההוא שם למעלה.


אחלו לרפאלי ועזרא מברוקוש בפייסבוק

בר רפאלי. ניר פקין
ההורים, בר רפאלי ועדי עזרא בשלהי ההריון השני/ניר פקין

באופן מפתיע בהחלט, הדוגמנית פרסמה בחודש מרץ האחרון בפרופיל האינסטגרם שלה, תמונה שבה הבליטה את הבטן המתעגלת שלה, לצד הכיתוב "משהו מתבשל" - כך למעשה אישרה את השמועות שקדמו להודעה, לפיהן ציפתה לילד שני.

מאז, הספיקה לטוס לחופשה משפחתית מפנקת ולהצטלם (עם ובלי הבטן) מספר פעמים, תוך כדי שהיא שומרת על פרופיל נמוך יחסית הן מבחינה תקשורתית והן מבחינת פעילות ברשתות חברתיות. תשאלו את סטיבן טיילר או ג'רמי מיקס שנפגשו איתה על הסט, לצד שלל תמונות געגועים לעבר שפרסמה ברשת בתקופה האחרונה.

במהלך ההריון

בר רפאלי והבטן יצאו לסיבוב דאווין בקניון

לכתבה המלאה
בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
כך זה נראה בחדר הלידה בפעם הראשונה. רפאלי ועזרא/צילום מסך, אינסטגרם

חשוב לציין כי לידת בתה השנייה של רפאלי (32) ועזרא (42), מגיעה אחרי שנה של ראיונות, תהיות וספקולציות בנוגע לילדתה הבכורה ליב, בת השנה וחודשיים - שעד כה לא נחשפה בתמונות, לבקשת עורכי דינם של ההורים. עם זאת, כיוון שהדוגמנית הסבירה שבתה הגדולה קיבלה את "השפתיים שלי בול, אבל העיניים והאף של עדי". נו, גם הבייבי השנייה היא תערובת מוצלחת?


הדבר היחיד שוואלה! סלבס עושה פעמיים הוא רק לאכול גלידה. כלומר, פעמיים ביום.

בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
הבטן? נאה. בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
ובתחילת ההריון. רפאלי והבטן שבישרה על הילדה השנייה/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. ניר פקין
רפאלי ההריונית בקניון, לפני כחודש/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully