וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, בר רפאלי מטנפת את הפה עם הפושע החתיך בעולם

ארבל אברמוב

6.9.2017 / 16:40

מה הקשר בין דוגמנית מקומית תחת חקירה ואסיר מסוקס לשעבר מאמריקה? קמפיין משותף לבר רפאלי וג'רמי מיקס, שנפגשו על סט הצילומים כדי לעשות פוזות, לדבר על ילדים וללמוד מה הכי חשוב בישראל. נו, לקלל. וואלה! סלבס עדשות

(צילום: יותם רונן)

אז, דוגמנית ישראלית עם חשד לעבירות מס ובטן הריונית והפושע הכי חתיך בעולם שהפך לדוגמן נפגשו. לא, זו לא תחילתה של עוד בדיחה, אלא המציאות שהתרחשה היום (ד') בפתח תקווה המרגשת - עת הגיעו בר רפאלי, אמה של ליב והריונית בפעם השנייה, וג'רמי מיקס, פושע אמריקאי לשעבר ודוגמן בהווה, לצלם יחד פרסומת למותג משקפיים מקומי.

וואלה! סלבס, רצתה לבדוק איך הכימיה בין השניים ולהציג בפניכם את התוצאה, שכללה שיחה על העובדה שבר היתה מוכרת מסביב לגלובוס עוד לפניו, לשון הרע (זה לא מדבר אליי!) וילדים, ברור שילדים.


עוד סיפורים מסמרי שיער:
קים קרדשיאן שוברת את האינטרנט בעירום. שוב
אסי עזר ואלברט רק רוצים לטבול... בים

רכלו על המפגש של בר רפאלי והפושע לשעבר בפייסבוק

ג'רמי מיקס, בר רפאלי. שוקה כהן
היפים והאמיצים התקשרו לקבל את הפוזה שלהם בחזרה. בר רפאלי וג'רמי מיקס/שוקה כהן

אחרי שלל מחמאות שמיקס הרעיף על רפאלי, כשבילו יחד על סט צילומי קמפיין החורף של "קרולינה למקה ברלין", הגברבר הסביר שעד כה ראה את בר רק בין דפי המגזינים או ברשת. "התמונות המדהימות שלה, המראה שלה. אי אפשר להתכחש ליופי, כולם יודעים עד כמה היא יפה", הסביר בחיוך, רגע לפני שהתפנו לדבר על העובדה שהוא אבא לשניים, בעוד שהיא תקבל בקרוב לעולם בת שנייה.

ג'רמי מיקס. שוקה כהן
עושה רושם שמדובר באסיר המשועמם בעולם. לשעבר, ברור שלשעבר/שוקה כהן

"תיהני מכל יום. צלמי הרבה תמונות ותעדי הכל, כי הם גדלים מהר מדי", הסביר לה הפושע (במיל') שהתבקש לתת לה טיפים להורות נבונה, כשהוא עם משקפי ראייה כמובן. "אני מסכימה שהם גדלים מהר מדי, אני רוצה שהיא תישאר באותו הגיל בדיוק לפחות לעוד כמה שנים", הוסיפה בר, שרגע אחר כך הודתה שלא ממש לימדה את האורח מחו"ל עברית - אבל שמחה להסביר לו את השימוש במילה "ס'עמק".

"בישראל אתה חייב לדעת לקלל", הבהירה רפאלי, למרות שכמה רגעים אחר כך דווקא האסיר המשוחרר הסביר לה על הביטוי "לשון הרע, לא מדבר אליי" - שהופיע על חולצה שלבש כאן. "כן, לדבר רעות על מישהו, לא לדבר על אחרים בקטע רע", הסביר על החולצה שקיבל מחבר מקומי, "אני לא עושה את זה". נהדר מצדך.


וואלה! סלבס לא מקללת את הכלבות הבסיסיות שמקיפות אותה בשכונה. ס'עמק, היא באמת אמרה את זה עכשיו?

הכינו את האזיקים

כך נראה הפושע כשהוא נחת בישראל

לכתבה המלאה
ג'רמי מיקס, בר רפאלי. שוקה כהן
מרגישים את הניצוצות בין השניים האלה? אהמ.../שוקה כהן
ג'רמי מיקס. שוקה כהן
תנק יו פור קאמינג וזה. ג'רמי מיקס/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully