וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם פושע... ג'רמי מיקס בילה, לא שילם ועורר מהומה

9.9.2017 / 17:55

מי אמר ש"האסיר החתיך בעולם" הוא ילד טוב? כי בסוף השבוע, ג'רמי מיקס בילה במועדון תל אביבי, צבר חשבון על סך אלפי שקלים אבל חשב שהכל על חשבון הבית - עד שמאבטחים עצרו אותו. מנהלו של הדוגמן: "צר לנו שנוצרה אי הבנה". וואלה! סלבס ידיים למעלה

(צילום: יותם רונן)

מתברר שאתה יכול להיחלץ מעולם הפשע, אבל זה לא אומר שכולם חושבים שחזרת למוטב... כנראה. קחו לדוגמה את ג'רמי מיקס, הדוגמן שמכונה "האסיר החתיך בעולם" ויצא מבין כתלי בית הכלא לעולם שכולו אופנה - הגיע בשבוע שעבר לישראל על מנת להצטלם לצדה של בר רפאלי.

עם זאת, אחרי שסיים עם העבודה, הגיע זמנו לשעשועים יקרים, שהפכו לתקרית לא נעימה עם מאבטחים במועדון לילה מקומי.

עוד סיפורים מרגשים:
בנות, לירן כוהנר לא צריכה חזייה כדי לעשות פאן!
הישראלית שעבדה עם ריהאנה חושפת את כל הסודות

רכלו על התקרית המלחיצה של ג'רמי מיקס בפייסבוק

ג'רמי מיקס בישראל. ניר פקין
קלאבינג. ג'רמי מיקס בארץ/ניר פקין

מיסטר מיקס, שבילה את השבוע האחרון בין אתרי תיירות בארץ הקודש לסט הצילומים לצד רפאלי, ניצל את סוף השבוע החופשי להרבה בילויים בתל אביב - לצד בת הזוג, שהיא במקרה בת למשפחת מיליארדרים בריטית. כסף לא חסר שם, כן?

לוואלה! סלבס נודע כי כשהגיע למועדון מוכר בעיר, יחד עם אהובתו וחברי הפמלייה שמבלה איתו ברחבי הארץ, לא רק נהנה מהאווירה אלא הזמין במקום פינוקים ושתייה בסכום שעל פי הטענות הגיע לכ-7,500 ש"ח. ככה זה כשהשמפניה נשפכת כמים וכו'.

מה בדיוק הבעיה? מתברר שאותו מיקס, סיים את הבילוי בתקרית לא נעימה כשניסה לקום ולצאת מהמקום, מבלי שהוא או חבריו יוציאו אפילו כמה שקלים מכיסם. אבל למה שהמועדון יפסיד כסף, רק בגלל האורח החתיך - כך שאל המקום נשלחו כמה ממאבטחי המקום, שלא אפשרו לעיניים של הדוגמן לערבב אותם, כך שלא נתנו לחבורה לעזוב מבלי שהחשבון נסגר - מה שגם יצר מהומה במקום וגם הוביל לכך שמנהלו של מיקס שילם את החשבון המנופח, והשאיר טיפ נחמד.

עוד באותו נושא

רפאלי מטנפת עם הפושע החתיך. צפו

לכתבה המלאה
ג'רמי מיקס. שוקה כהן
כך זה נראה בזמן העבודה. מיקס/שוקה כהן

לא נעים בכלל, כיוון שעל פי מקורבים למיקס, לא רק שבמועדון שמחו מהביקור של הדוגמן האטרקטיבי, אלא בסיכום מראש הבטיחו שהייה נעימה (וכנראה חינמית) במקום. כך שמבחינת פמלייתו של הדוגמן וכפי שהבינו זאת, הבילוי כולו היה אמור להיות על חשבון הבית.

מנהלו של מיקס, ג'ים, מסר בתגובה כי "השולחן במועדון תואם מראש כמו בשאר המקומות שאליהם הוא הוזמן במהלך השבוע, והיו לא מעט כאלה במקומות שונים בתל אביב. אם במועדון נוצרה אי הבנה, צר לנו מאוד שקרתה. תמוה בעינינו שבמהלך השבוע ג'רמי הגיע רק למקומות שאליהם הוזמן בתיאום מראש ושרק במקרה הזה נטען משום מה אחרת".


וואלה! סלבס משלמת רק בזיעה, פלא שאף אחד לא מוכן לשרת אותה במועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully