וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם פרוסט: "ריהאנה הייתה היחידה שחששתי ממנה"

7.9.2017 / 17:00

הטופמודל הישראלית שעושה חיל מעבר לים מדברת על עניין המשקל של הדוגמניות, על ההצלחה המסחררת מעבר לים, על העבודה לצד אמא, על זוגיות, וכמובן, על המפגש עם ריהאנה וקארה דלווין. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

את נועם פרוסט לא כולם מכירים, בכל זאת, היא לא מאלו שאוהבות להגיע לאירועים, להצטלם ולהתמנגל. לא, פרוסט, בת ה-23, מעדיפה לתת עבודה, והתוצאות לא מאחרות לבוא. הנה, בגיל 20 – מגזין פורבס הכריז עליה כאחת מעשרת הדוגמניות הישראליות המרוויחות ביותר לצד בר רפאלי ושלומית מלכה. אז מה הפלא שהיא מעדיפה לעבוד ולא להתברבר.

מה דעתכם על ההצלחה של נועם? רכלו לנו בפייסבוק

נועם פרוסט. ראובן קסטרו
טופמודל! נועם/ראובן קסטרו

רגע לאחר שחזרה ממסע קידום הסרט החדש של הבמאי הנודע, לוק בסון, בו היא מככבת לצד קארה דלווין וריהאנה, הדוגמנית הישראלית מתיישבת לשיחה אישית עם אדם סרור ומספרת על החוויה שעברה בצילומים, על המפגש עם שתי הדיוות הגדולות, וכמובן, על החששות ועל הריגוש בלעבוד בסט של סרט הוליוודי עתיר תקציב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
נועם פרוסט. ראובן קסטרו
התרגשה מריהאנה/ראובן קסטרו

אך לא רק, כי פרוסט מדברת גם על דרישות המשקל המוגזמות מדוגמניות, במיוחד מעבר לים, על ההצלחה שלה בארץ, על הרצון שלה להצליח גם בתחום המשחק, ועל העבודה לצד אימה בקמפיין של חברת האופנה, "הוניגמן", עבורם היא משמשת כפרזנטורית. בנוסף, נועם מדברת גם על הרצון שלה בזוגיות ועל ההצלחה שלה בגיל כל כך צעיר.

נועם פרוסט. ראובן קסטרו
חולמת בגדול. נועם ואדם/ראובן קסטרו
נועם פרוסט. ראובן קסטרו
רוצה לכבוש את הוליווד/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully