וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה אלמגור סופדת לאמיר פ. גוטמן: "אלוהים אמר לו עכשיו בוא איתי"

וואלה! סלבס

24.7.2017 / 12:05

אחת השחקניות הוותיקות בארץ הכירה את אמיר פרישר גוטמן לא רק כקולגה מתעשיית הבידור, אלא כחבר אישי ואדם יקר ללבה. כעת, לאחר מותו הטראגי של האמן, גילה אלמגור כתבה טור מיוחד לזכרו בוואלה! סלבס. "אבא ובעל מדהים הלך לו", כתבה

עיבוד תמונה

יהודה לוי, טל מוסרי, אגם רודברג, מיכל אמדורסקי וחברים אחרים של אמיר פרישר גוטמן שפכו את אשר על לבם בעקבות מותו של חברם - אשר נפטר אתמול (א') לאחר שטבע כשניסה להציל את אחייניתו בת ה-5 שנסחפה בים.

כעת, גם השחקנית גילה אלמגור, אשר זכתה לכבוד להיות מי שחיתנה את גוטמן ובן זוגו ינאי בשנת 2009, סופדת לאיש שהכירה ונגע בלבה, בטור אישי ומרגש, מיוחד לוואלה! סלבס.


שתפו את תחושותיכם בדף הפייסבוק של וואלה! סלבס

אמיר פרישר גוטמן. רפי דלויה
אמיר פרישר גוטמן ז"ל/רפי דלויה

"אחרי יומיים של תפילות, ואני אדם חילוני כישוע, מצאתי את עצמי מתפללת שיקרה נס ושינצח גם הפעם. התגובה המיידית שלי היא כעס וחוסר צדק משווע. הטלטלה שעברה המשפחה הזאת, סרטן, לא סרטן, כן טעות, לא טעות, וחגיגה גדולה שהסתיימה בטביעה. אלוהים פשוט אמר לו: 'עד כאן, עשית, היית, עכשיו בוא איתי'.

זה מרתיח ומרסק אותי. אנחנו חיים ומסביבנו כל כך הרבה רוע, רשע וצרות עין, ופתאום הפרח הזה, אמיר, יפה כל כך מבחוץ ובדיוק כך מבפנים, אבא ובעל מדהים הלך לו".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
גילה אלמגור. נמרוד סונדרס
גילה אלמגור/נמרוד סונדרס

אלמגור חוזרת אחורה בזמן ונזכרת ביומם המרגש של בני הזוג פרישר-גוטמן בשנת 2009. "הם היו הזוג הראשון שחיתנתי. עוד לא ידעתי מה זה האמת, וראיתי בזה שליחות. בעלי הביא אותו לתאטרון ומאז נוצר בינינו קשר טוב. זו הייתה החתונה הכי יפה שהייתי בה, זכות גדולה נפלה בחלקי. רוי המלאך הקטן, ליבי יוצא אליו ואל ינאי".

אמיר פיי גוטמן וינאי פרישר בחתונתם. יוני טובלי
אמיר וינאי ביום חתונתם/יוני טובלי
מיכל אמדורסקי, אמיר פרישר גוטמן. אינסטגרם, אתר רשמי
התמונה האחרונה. אמיר ומיכל אמדורסקי/אתר רשמי, אינסטגרם
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully