וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים סופדים לאמיר: "התסריט המסויט הפך למציאות"

וואלה! סלבס

22.7.2017 / 18:10

רגע לאחר היוודע מותו של אמיר פרישר גוטמן, שטבע אתמול כשניסה להציל את אחייניתו במהלך בילוי בים - חבריו ההמומים והכואבים מספידים אותו: "לא מאמין שאני כותב עלייך בלשון עבר". וואלה! סלבס עצובה

ניר פקין

יום אבל כבד נפל על תעשיית הבידור המקומית, עת היוודע דבר מותו של אמיר פרישר גוטמן - לאחר שטבע כשניסה להציל את אחייניתו בת ה-5 שנסחפה למערבולת במהלך בילוי בים - ולא הצליח לשרוד את הניסיונות להצילו. פרישר גוטמן, שפונה לבית החולים בחיפה, עבר טיפול במטרה להציל את חייו, אך היום (א') נפטר בבית החולים, כשהוא בן 41 ומותיר אחריו בעל אוהב, ינאי פרישר וילד משותף, רוי בן ה-4.

ההודעה על מותו הותירה לא מעט לבבות שבורים וחברים קרובים כואבים, שלא מצליחים לעכל את גודל הטרגדיה והאבידה. בשיחות עם וואלה! סלבס, ספדו לו החברים הקרובים.


שתפו את וואלה! סלבס בתחושותיכם בדף הפייסבוק

חתונה מירב פלדמן. ניר פקין
אמיר פרישר גוטמן ובן זוגו ינאי/ניר פקין

טל מוסרי התרגש כשאמר שהוא "שבור לגמרי, לא מפסיק לבכות. אמיר לימד אותי להאמין בניסים. לראות את הטוב ולהיות אופטימי תמיד. לצערי הנס עכשיו לא קרה. אין מילים, הוא היה חבר שכל כך אהבתי. אתגעגע אליו מאוד. חבל שהתסריט המסויט הפך למציאות".

"את אמיר זכיתי להכיר לפני הרבה שנים", סיפרה אגם רודברג בתדהמה, "אני אומרת זכיתי כי אמיר הוא איש נעים, אמיתי, חיובי וטוב. תמיד דיבר על מה שחשוב ולא להתעסק בשטויות שמסביב. בן אדם חכם ורגיש, מעטים כמוהו. אני אתגעגע אליו ובטוחה שכל מי שזכה להכירו יתגעגע גם. יום עצוב, אמיר תשמור על כולנו, אני אוהבת אותך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טל מוסרי. ניר פקין
רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
טל מוסרי/מערכת וואלה! NEWS, ניר פקין רפי דלויה

הבדרן ניקי גולדשטיין, שהיה המום מהידיעה, סיפר לוואלה! סלבס כי פרישר גוטמן "היה בחור מדהים, אבא מושלם לרוי ובעל מופלא לינאי. ברמה המקצועית הוא היה חכם, נבון, בעל עין חדה לפרטים. לא מזמן החל דיבור על המחזמר שלו, ונפגשנו ודיברנו ארוכות". עוד הוסיף כי "עם כל מה שקרה בשבוע שעבר, וההחלטה המצערת שהמדינה הזאת קיבלה על הקהילה הגאה, הם היו צריכים לראות את אמיר ואיזה אבא מופלא הוא היה. זה מרגיש לי כמו תסריט רע. יהי זכרו ברוך".

ניקי גולדשטיין. ניר פקין
ניקי גולדשטיין/ניר פקין

השחקן ישראל אטיאס נזכר ש"בפעם הראשונה שחיבקתי אותך הבאת לי חיבוק והענקת לי אנרגיה של חיבור ואהבה, נתת לי להרגיש שאנחנו מכירים שנים. זה מי שאתה. אדם אהוב שמקבל ואוהב את כולם. דיברנו בטלפון לפני שלושה שבועות על המחזמר שאנחנו הולכים לשתף פעולה בו ועל הסיטואציה שנוצרה אבל אמרת לי בבטחון 'אני לוקח הכל בקלות שום דבר כבר לא יערער לי את השקט'. אני לא מאמין שאני כותב עלייך בלשון עבר. עכשיו קודר. אני אוהב אותך, ומתגעגע".

"למרות שלא יצא לנו להכיר ברמה האישית", אמר טום באום, "בהחלט השפעת עליי ונתת לי השראה ללכת בדרך שהאמנתי בה, גם אם קשה. לא נתפס שככה הסיפור שלך נגמר. תודה אמיר. נוח על משכבך בשלום".

אגם רודברג. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
אגם רודברג/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

דנה אינטרנשיונל, ספדה לו אף היא בטקסט יוצא דופן ונוגע ללב בדף הפייסבוק הרשמי שלה: "רוי פרישר גוטמן המתוק כל כך, אתה לא יודע לקרוא עדיין, ובטח גם לא תראה את זה, אבל נורא רוצה לחבק אותך חזק ולהגיד לך איזה אבא גיבור ואמיץ ומיוחד וטוב היה לך", כתבה כשהיא פונה לבנו של אמיר, "אני בטוחה שתשמע את זה כל חייך, ואולי יום אחד מישהו יראה לך את זה, אתה תמיד צריך להגיד בגאווה גדולה: אני הבן של אמיר! גם לינאי המדהים חיבוק ענק. משפחה נהדרת. כל כך עצוב, תהיו חזקים, אנחנו אתכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דנה אינטרנשיונל/מערכת וואלה!, צילום מסך

צביקה פיק שעבד רבות עם גוטמן הגיב על הטרגדיה הנוראית: "משתתף בצער המשפחה על פטירתו בטרם עת של אמיר פרישר גוטמן, אמן אהוב ומוכשר ביותר, יהי זכרו ברוך."

גם ברשתות החברתיות, הסלבס לא הפסיקו לשתף את אשר על ליבם. בין השאר, עשו זאת יעל בר זוהר, החברה הקרובה: "אמיר שלי אהוב יקר.. אני עדיין מסרבת לקבל את הבשורה המזעזעת שאתה כבר לא כאן איתנו. אחרי כל מה שעברת." גם יהודה לוי הצטרף לתחושות הקשות: "הלב נשבר לרסיסים, לא הגיע לך ללכת ככה." אסי עזר, בר רפאלי, מורן אטיאס, הראל סקעת שהוסיף תמונה משותפת לצד אמיר, חן אהרוני ועוד רבים שספדו לגוטמן. יהי זכרו ברוך.

ישראל אטיאס. ניר פקין
ישראל אטיאס./ניר פקין
טום באום. ליאור פינקסון, מערכת וואלה! NEWS
טום באום./מערכת וואלה! NEWS, ליאור פינקסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully