וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי מאוהבת: "לא ניסיתי להסתיר את הזוגיות עם בת חן"

קים וויס

19.7.2017 / 13:43

כבר שמעתם מה היה לבת חן סבג לומר על הקשר הרומנטי שלה עם אורנה בנאי - וכעת גם השחקנית המצחיקה מדברת לראשונה על הזוגיות, התגובות לרומן הנשי ומגלה האם משפחת בנאי כבר פגשה את בת הזוג. צפו. וואלה! סלבס הגיעה

(צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יאיר דניאל)

נראה שאין שום דרך להתחמק מזה: אורנה בנאי היתה רווקה לוהטת שחגגה בעיר הגדולה, רק שאז, ממש כמו שמו של הסרט החדש שבו היא מופיעה "ואז היא הגיעה" - אכן הגיעה בת חן סבג, שחקנית וכוכבת טרייה יחסית בביצת הבידור, שכבשה את לבה. מאז, כנראה הספקתם לקרוא על השתיים שמאוהבות לראשונה בוואלה! סלבס, לראות את תגובה של סבג לקשר ואפילו מה אמא של ה"מטומטמת" חושבת על זה. אבל אורנה המאוהבת? היא שמרה על עמימות בנושא, לפחות עד עכשיו.

אמש (ג') נערכה בכורת הסרט החדש של הבמאי רועי פלורנטין בו משחקת בנאי לצד מיכאל אלוני, שמואל וילוז'ני, עינת שרוף ואחרים, כך שוואלה! סלבס ניצלה את ההזדמנות לדבר עם הקומיקאית על עניינים שבינה לבינה, בלי קשר לכך שהסרט החדש שעולה בקרוב לאקרנים הוא "מצחיק ומתוק, יש לי שם תפקידון מיוחד".


עוד רכילות עם לבבות בעיניים:
בגאווה: המפורסמים לוקחים צד בסערת השוויון באימוץ
שגיא ברייטנר מפרגן לאהובה מהאי מעיין אדם

רכלו על הקשר של אורנה בנאי ובת חן סבג בפייסבוק

אורנה בנאי. עופר חן,
לא קוראת טוקבקים. אורנה בנאי בבכורת הסרט/עופר חן

אז איך זה מרגיש לראות את חיי האהבה שלך עולים לכותרות של וואלה! סלבס? בנאי מגלה ש"זו לא תחושה כל כך נעימה, אם כי אני רגילה לזה שהחיים שלי מתוקשרים. עדיין, לראות את הפרצוף שלך מרוח ופתאום טוקבקים שאת רוצה לא לקרוא ו'מתפלק' לך אחד, שעושה לך תחושה... לא נעימה", היא מודה, "היו תגובות טובות והיו כאלה קשות, להתלכלך".

לדבריה של אורנה, לא היו לה שום סיבה או רצון לשמור על הקשר שלה עם סבג בסוד. "לא ניסיתי ליחצ"ן את הזוגיות או לחשוף אותה בכוח, אבל גם לא להסתיר", אמרה בגילוי לב, "אני גמרתי להסתיר". את הקשר, סבג ובנאי מתחזקות כבר תקופה לא קצרה, כך ש"החיבור נוצר לפני חודשיים בדיוק בפסטיבל בלונדון - היא נסעה לייצג את הסדרה 'מטומטמת' אני את 'ישמח חתני', והתאהבנו", היא מגלה בגאווה עם חיוך על פניה.

בת חן על אורנה:

בת חן סבג על אורנה בנאי: "היה קליק מדליק"

לכתבה המלאה
בת חן סבג, אורנה בנאי. שוקה כהן
עוד לא פגשה את הבנאים. בת חן סבג עם אורנה/שוקה כהן

רגע, אבל מה לגבי תגובתה של אמא של בת חן בעמוד הפייסבוק של וואלה!NEWS, לפיה היא לא רק מברכת את אורנה על הצטרפותה למשפחה אלא מאחלת לה ולבתה אושר יחד? אז זהו, שהמסר המקבל של סבג האם עשה לאורנה רק טוב. עם זאת, בת חן עוד לא פגשה את משפחת בנאי המורחבת, "לאט לאט, עדיין לא", היא עונה במבוכה וצחקוק.


וואלה! סלבס מאוהבת במנת שווארמה, בכל יום אחר הצהריים מחדש.

אורנה בנאי, עינת שרוף. עופר חן,
בת חן מאשרת? בנאי ועינת שרוף/עופר חן
צוות  ”ואז היא הגיעה”. עופר חן,
בפוזה הרשמית. צוות הסרט "ואז היא הגיעה"/עופר חן
אורנה בנאי. עופר חן,
פאן להן. בנאי את שרוף/עופר חן
בת חן סבג. ניר פקין
לא הגיעה לבכורה. בת חן סבג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully