וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת חן סבג על אורנה בנאי: "היה קליק מדליק"

מאור בן הרוש | צילום: דייב שחר

12.7.2017 / 11:22

אחרי שקראתם כאן לראשונה על כך שבת חן סבג היא בת הזוג החדשה של אורנה בנאי, ואחרי שוואלה! סלבס הביאה תגובה ראשונה של גברת "מטומטמת" – עכשיו סבג מדברת בפתיחות על הזוגיות הנוצצת. וואלה! סלבס מאוהבת

יח"צ - חד פעמי

זה היה רק עניין של זמן עד שבת חן סבג תהפוך לשם הכי מבוקש בהשקות ואירועים. בכל זאת, לא כל יום שחקנית מפורסמת יוצאת עם אחת הנשים הכי מוכרות בתעשיית הבידור, אורנה בנאי. אחרי שהקשר של השתיים נחשף בוואלה! סלבס, ואחרי שאתמול (ג') צפיתם כאן בתגובה ראשונה של כוכבת "מטומטמת", עכשיו הגיע הזמן לשמוע קצת יותר פרטים על הזוגיות של השתיים.

רוצים עוד רכילות?
הראל סקעת: "מבואס על המדינה שלנו"
החיילת שהוטרדה מינית - מדגמנת בגדי ים

מה דעתכם על הזוגיות החדשה? רכלו לנו בפייסבוק

בת חן סבג.
קליק מדליק. בת חן

סבג, שפרצה לתודעה שלכם בזכות הסדרה המצליחה שיצרה וכיכבה בה, הגיעה אתמול לאירוע יחצני – שם עטו עליה כלי התקשורת השונים בתקווה להוציא ממנה פרט כלשהו על מערכת היחסים הדי טרייה עם הקומיקאית ההורסת. מה שהוגדר כמשימה קשה במיוחד, התברר כהצלחה מסחררת כשסבג נעמדה מול המצלמה ופתחה את הלב מבלי להסתיר שום פרט על הזוגיות שלה.

עוד באותו נושא

אמה של בת חן סבג על הזוגיות: "הבת שלי מאושרת, אורנה בנאי מדהימה"

לכתבה המלאה
בת חן סבג, אורנה בנאי. שוקה כהן
הכירו בלונדון. בת חן ואורנה/שוקה כהן

"מגניב מאוד", סיפרה סבג לוואלה! סלבס, ""אנחנו ביחד כבר מספר חודשים, הכרנו בלונדון ומשם זה המשיך לארץ באופן טבעי". לשאלה האם היה מדובר באהבה ממבט ראשון, גיחכה בת חן והשיבה לכתב, "מה אתה ילד בן 4? היה קליק מדליק". חמודה

בת חן סבג, אורנה בנאי. שוקה כהן
חלק מהמקצוע./שוקה כהן

על הסערה שפרצה בעקבות פרסום הידיעה בוואלה! סלבס, אמרה סבג כשהגיעה לקניון עזריאלי להשקת מתחם האטרקציות החדשות והמהפנטות לקיץ- AZRIELI RIDE, "זה לא היה סוד, לא הסתתרנו בשום צורה, לא ניסינו לשמור על זה בסוד - אז זה היה די מתבקש שזה יקרה באיזה שהוא שלב. להגיד שזה היה נעים? לא זה לא נעים שפתאום כולם מתעסקים בזה אבל זה מה שיש זה חלק מהמקצוע".

אמה של בת חן סבג בתגובה בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
גם ההורים אישרו./צילום מסך, פייסבוק

כזכור, אתמול לאחר פרסום התגובה הראשונה שלה, הגיבה אמה של סבג בעמוד הפייסבוק של וואלה! כשכתבה, "בת יפה וחכמה ומוכשרת שלי, גאה בך ובבחירות שלך", כתבה האם והוסיפה "לאורנה המדהימה, נשיקה מיוחדת ממני, שמחה בבואך אלינו למשפחה". גם התגובות הלא נעימות שהגיעו מגולשים אחרים לא עצרו את האמא, שהמשיכה להגיב לגולשים. אבל אל דאגה, נראה שהדבר לא הביך את הבת המוכשרת כלל וכלל. להפך, "יש לי אמא אדירה וגנובה, וכן היא מפרגנת ואני מאוד מבסוטה". וכן, למקרה שתהיתם – האם רבקה כבר פגשה את אורנה ואף אישרה את כניסתה למשפחה.

אורנה בנאי. ניר פקין
תתראיין בקרוב?/ניר פקין

ומה יש לה להגיד על כל המצקצקים שזורקים הערות על הפרשי הגילאים ביניהן? (בכל זאת, 18 שנים!), "אני אסיים במשפט שמישהו אמר לי פעם, 'דעה זו כמו חור של תחת - לכל אחד יש', ובזה נסיים את הריאיון". תכלס, צודקת.


וואלה! סלבס עדיין מאמינה באהבה ממבט ראשון בכל פעם שהיא נתקלת בפחמימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully