וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה: התמונות של קיילי ג'נר עשויות לגרום לשריפה

17.7.2017 / 16:05

קים יכולה להתערטל עד סוף הקיץ, אבל העונה החמה הנוכחית שייכת לאחות הצעירה במשפחת הריאליטי והיורשת הרשמית של מלכת הטראש. הנה, תראו איך קיילי ג'נר הצטלמה למגזין גברים - לצד כמה בולי עץ. ואלה! סלבס גפרור

(אינסטגרם)

יש נשים שבגיל 19 מתחילות את חייהן כקופאית בסופרמרקט, אחרות משמשות כחיילות אמיצות, מתפלספות כסטודנטיות במכללה או מקסימום בוחרות להשתלב בעסק של הוריהן. אבל קיילי ג'נר? עוד לפני שמלאו לה 20, הספיקה לככב על המסך בכמה תכניות על המסך, לעבור הליך קוסמטי, לתעד את חייה ה"בוגרים" לטובת ריאליטי חדש ולראות את אבא הופך לאמא. אה, כמו כן להצטלם שלל פעמים בלנז'רי מרגש - הנה עוד פעם כזאת.


עוד סיפורים סקסיים:
קיילי ג'נר מוכרת איפור בחזייה שקופה. כמובן
קבלו את הלוק החדש של שלומית מלכה

רכלו על התמונות החדשות של קיילי ג'נר בפייסבוק

זה לא שג'נר הצעירה סירבה להתפשט מול המצלמות עד כה, הרי היא עושה זאת עבור כל תמונת אינסטגרם שלישית שלה, אלא שסשן התמונות החדש שלה עבור המגזין GQ גרמניה פשוט לא מותיר מקום לספק: זוזי הצידה, קים, יש קרדשיאן צעירה יותר, מרטיטה יותר והרבה יותר בוערת ממך - ברמות של שריפה!

בצילומים המרגשים של מייק רוזנטל, חבר קרוב של המשפחה, ג'נר נראית כשהיא מתפנקת בין הסדינים, מדגמנת חזיות או פחות (אבל מכסה את עצמה בשמיכה. בכל זאת) או עומדת מול העדשה בסוג של לנז'רי - שלא ממש מכסה שום דבר מלבד הפטמה שלה. גם כן, בזבוז של בד, במיוחד שהיא עומדת לצד כמה בולי עץ שעשויים להבעיר שריפה ברמה של הילולת ל"ג בעומר בהר מירון.


וואלה! סלבס מבעירה רק את מושב האסלה שלה. אתם לא רוצים לדעת איך...

קנאית?

קים קרדשיאן יוצאת לבלות. בחזייה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully