וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מציגה: השערוריות הגדולות ברשת

25.4.2017 / 7:08

מתמונה בעד שלום עם השכנים עד לחופשת לידה בלי הבייבי - בשנים האחרונות הדוגמנית הישראלית המצליחה משכה אליה הרבה אש, גם באמצעות הפרופילים שלה ברחבי הרשת. הנה כמה פעמים שבהן בר רפאלי עצבנה וזכתה לשלל תגובות זועמות. וואלה! סלבס משחזרת

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

עזבו אתכם מאשת ראש הממשלה או ישראלית שצורחת שמגיע לה שוקולד בזמן טיסה, אם יש גברת אחת סופר מפורסמת שמצליחה לרגש, להכעיס ולהוציא כל כך הרבה אמוציות מהגולשים הישראלים - היא בר רפאלי. ככה זה כשאת דוגמנית עסוקה, אקסית של דיקפריו, אמא לתינוקת והאישה היפה ביותר שאתם כנראה אוהבים לבקר על אמרותיה, בכל פעם מחדש.

במהלך השנים האחרונות, רפאלי גוררת שלל תגובות נזעמות ממעריצים ושאר גולשים ישראלים בכל כמה חודשים, כך שלפעמים נדמה ששום דבר שהיא עושה או לא עושה טוב מספיק עבור הקהל. רגע אחרי שפרסמה אמש (א') עוד תמונה מעוררת מחלוקת בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, לכן וואלה! סלבס אספה עבורכם כמה מהרגעים הזכורים ביותר, שבהם הסתבכה עם הקהל המקומי.

"להחרים את בר רפאלי" | מבצע עמוד ענן, 2012

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ימי מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה היו מתוחים במיוחד, כך שכאשר הטופ מודל צייצה "אני מתפללת לשלומם של האזרחים משני הצדדים, וליום בו נחיה בשלום ובהרמוניה" - זכתה לשלל קריאות נאצה וחרם. הדבר, לא רק גרם לחברים כמו אסי עזר ונועה תשבי לחזק אותה פומבית ולבקש שירדו ממנה, אלא סחט מבר הודאה ש"נתקלתי ב'איחולים' שהעלו לחלוחית בעיניי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מי שמביט בה מאחור | אירוע טרור, 2015

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי רק רצתה להיזכר באחד מרגעי האושר של מסיבת הרווקות המקומית שלה לצד הכיתוב "יום חמישי שמח", אך למרבה הצער עשתה זאת בתזמון בעייתי - כיוון שבאותו היום אירוע טרור הסעיר את המדינה. התגובות על חוסר הרגישות שלה, גרם לה לפרסם תמונה אחרת תחת הכיתוב "אנרגיות סופ"ש".

כאילו חסרות למעריצים סיבות לדאגה, היו כאלה שלא הבינו מדוע מאמא רפאלי מבלה עם צמד כלבים גזעיים (אותם כינתה "הילדים שלי") - שהם בטוחים כי קנתה ולא אימצה מאחת המכלאות בארץ. "גם את הילדה שלך קנית?", תהו בתגובות הקשות.

אור לגויים? | חג המולד, 2012

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרופיל האינסטגרם הבינלאומי של הדוגמנית שפע בכעס ותוכחה, בגלל תמונה שבה נראתה שוכבת על מיטה בפיג'מה ועל ראשה מונח כובע סנטה קלאוס. תגובות כמו "את בושה לעם ישראל" ו"מה את גויה" ושאר אמרות תוהו ובוהו, פיארו את הפוסט שבו בחרה שלא להשוויץ בסופגנייה. ברצינות?

זוכרים איך בסך הכל חודשיים אחרי שילדה את בתה הבכורה, ליב עזרא, הדוגמנית השוויצה בצילומים מחופשה זוגית של ברבור ועדי באיים המלדיביים? אז הגולשים כמובן טענו לאנוכיות והזנחה כיוון שעזבה את בתה הקטנה בשלב כה מוקדם של חייה, אך רפאלי שלא נותרה חייבת הגיבה: "אל תמהרו לשפוט אותי. אתם רואים רק את מה שאני בוחרת להראות לכם". הבייבי, אם תהיתם, נותרה בארץ הקודש.

בר ו"הגולש הטיפש" | יום הזיכרון לשואה ולגבורה, 2015

ציוץ של בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
ציוץ של בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

ביום השואה לפני כשנתיים, היה זה דווקא ישראלי שעורר זעם של גולשים רבים בזכות סטטוס פייסבוק (שטען בהמשך כי היה ציני) - שיצא נגד אירועי היום. רפאלי, מיהרה אף היא להיכנס בו על חוסר הרגישות ועשתה לו שיימינג בטוויטר כשכתבה "אתה דוחה. אני מקווה שכל מי שאתה מכיר יראה את הפוסט הזה שכתבת ואם אכפת להם ממך, ישלחו אותך להסתכלות". צודקת?

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully