וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מרגיזה את הקהל, שוב: "לתפארת יום השואה"

23.4.2017 / 20:46

ממש כמו שקרה בשנים האחרונות בכל רגע ישראלי משמעותי, הדוגמנית המקומית טרחה לפרסם גם בערב יום השואה הנוכחי תמונה חושנית - שלטענת מעריציה של בר רפאלי, הגיעה לרשת בזמן הכי לא נכון. ברבור, את עושה בכוונה, כן? וואלה! סלבס לו"ז

בר רפאלי. רפי דלויה
יזכור החול והים. בר רפאלי/רפי דלויה

ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה הוא הזמן להתייחד עם זכר הקורבנות ולתמוך בניצולים שעוד נותרו בינינו ובני משפחותיהם. זה גם מה שחשבו מעריציה של בר רפאלי, דוגמנית ופרובוקטורית, שאולי ידעה שמדובר בתזמון בעייתי אך בכל זאת בחרה לפרסם הערב (א'), רגע לפני תחילת הטקסים, ההספדים והאזכרות השנתיים לזכר נספי השואה, תמונה חושפנית שגררה שלל תגובות נזעמות.

ככה זה כשאת מפרסמת בעמוד הפייסבוק הפומבי שלך תמונת עבר של עצמך, בה את שוכבת על החול החמים עם מבט מפתה ומעט בד לגופך, ומצרפת את הכיתוב "תודה שהזכירו שיש לי בטן שטוחה" + אימוג'י משועשע. נכון, רפאלי היא דוגמנית שפונה גם לקהל בינלאומי, אך בהתחשב בעובדה שעשרות אלפי ישראלים תולים עיניים בברבור המקומי, אין פלא שהרעש על הצילום והכיתוב שעשוי להתפרש בכמה דרכים, יגיעו רגע אחרי הפרסום האומלל.

עוד סיפורים מרגשים:
ירדנה ארזי כותבת על זכרון הגיבורים בשואה
בר רפאלי תמימה או ערמומית שעשתה זאת בכוונה? רכלו בפייסבוק

תמונה של בר רפאלי. פייסבוק, צילום מסך
שערורייה. התמונה ה"לא מתאימה" של רפאלי שפורסמה הערב/צילום מסך, פייסבוק

רפאלי, שנמצאת בימים אלה בעיצומו של הריונה השני לבעלה, איש העסקים עדי עזרא, ככל הנראה פרסמה את התמונה גם באינסטגרם והסירה אותה במהרה - מה שלא עשתה עם עמוד המעריצים בפייסבוק. כמעט מיד, כאמור, הפוסט זכתה לתגובות כמו "אם לא סלדתי ממך עד היום אז היום אני מקיאה אותך", "מהממת את כן אבל חסרת טאקט לחלוטין" או "גם לניצולי השואה הייתה בטן שטוחה וזה לא מבחירה! תכבדי, גועל נפש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תמונה של בר רפאלי. פייסבוק, צילום מסך
תמונה של בר רפאלי/צילום מסך, פייסבוק
תמונה של בר רפאלי. פייסבוק, צילום מסך
והתגובות נגד הצילום של רפאלי/צילום מסך, פייסבוק

עם זאת, מלבד אלה שכתבו "ולתפארת יום השואה והגבורה..." כתגובה על הפוסט, היו את אלה שטרחו לבקש מרפאלי שלא להיכנס לרכב שלה מלאה בחול, את אלה שזעמו בפייסבוק על כך שהיא מעיזה להתלונן בנוגע לבטן ההריון שלה ושלל דרכים אחרות שבהן למעשה העניקו לדוגמנית את תשומת הלב שכנראה ידעה שתקבל.

מיותר לציין שבערך 20 דקות אחר כך, פרסמה בפרופיל גם תמונת "יזכור" לקורבנות השואה, אבל בחייאת, גם הערב, בר? סוף מעשה במחשבה תחילה. ואפשר להמר שבהחלט היתה כזאת.


וואלה! סלבס מרגיזה את הגולשים יום כן, יום לא. היום כן.

בר רפאלי. רפי דלויה
אז למה בעצם? בר רפאלי/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully