וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי תוקפת גולש שיוצא נגד יום השואה

16.4.2015 / 10:47

ישראלי שיצא נגד יום השואה וטען שמדובר בכפייה כי הוא לא יכול לצפות במשחק כדורגל - זכה לתגובה נוזפת מהטופמודל. "אתה דוחה... מקווה שישלחו אותך להסתכלות", כתבה בר רפאלי. בהמשך, טען הבחור כי מדובר בסטטוס ציני. וואלה! סלבס מרכינה ראש

בר רפאלי בקמפיין להודיס קיץ 2015. אייל נבו,
כעסה. בר רפאלי/אייל נבו

"זאת לא כפייה?", כתב אמש (ד') גולש ישראלי בסטטוס פייסבוק שעורר זעם של גולשים רבים בערב יום השואה, "איטלר למה לא סיימת את העבודה למה השארת לנו פה הומאים ותקשורת שקובעת לנו מה נראה ומתי?? השארת לנו קבוצה של אוכלי חזירים וחמץ אוהבי ערבים... הייתי מוותר על עוד מיליון כאלה בשביל לראות את המשחק עכשיו".

הפוסט המדובר גרר תגובות של לא מעט גולשים ברחבי הרשת, ששיתפו את הפוסט האישי, תוך שהם מגנים בחריפות את ההתנהגות של הבחור ואף פנו אליו בטענה שלא מגיע לו לחיות בישראל. אחת מהם, היא הדוגמנית המצליחה בר רפאלי.

ציוץ של בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט עם הציוץ של בר./צילום מסך, אינסטגרם

הטופמודל, שראתה את הפרסום וזעמה על כך, החליטה לעשות לאותו בחור שיימינג - כשצייצה בטוויטר צילום מסך של הסטטוס שלו. לצדו, כתבה "א', אתה דוחה. אני מקווה שכל מי שאתה מכיר יראה את הפוסט הזה שכתבת ואם אכפת להם ממך, ישלחו אותך להסתכלות".

מאוחר יותר, בשיחה עם וואלה! Tech, הסביר הבחור כי היה מדובר בפוסט ציני וכי סבתו היא ניצולת שואה. לטענתו מדובר בסטטוס שמעביר ביקורת על כל אותם אנשים שטענו בחג הפסח כי איסור מכירת חמץ היא כפייה דתית. לאחר מכן, החליט הגולש להסיר את הפוסט.


וואלה! סלבס לא מבינה ציניות ביום כזה ומעדיפה לכבד את זכר הנספים.


רכלו על התגובה של בר רפאלי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully