וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם ברדוגו מ"האח הגדול" על שרון גל: "הוא נמושה"

מאור בן הרוש

22.2.2017 / 14:08

מתחרה "האח הגדול" ששרון גל כינה "ימין פלסטיני", הודח מהריאליטי ולא נראה עצוב. רגע אחרי, שם ברדוגו הסביר למה חבר הכנסת לשעבר פחדן, הביע את דעתו על הזוגות בבית וסירב לענות על חייל מדובר אחד. וואלה! סלבס מול הפנים

צילום: עידו שחם, עריכה: ליאור נאור

האם שרון גל הוא זה שהצליח להוציא את המתמודד שם ברדוגו מבית "האח הגדול"? כי אמש (ג'), התל אביבי הדעתן של העונה השמינית יצא מהתחרות - ולא נראה מרוגש במיוחד מהעובדה שאינו מתמודד יותר על הפרס. "אני חושב שיש הרבה אנשים בבית שמשחקים משחק, אני לא שיחקתי, הייתי עצמי ב-100% אני בן אדם שקצת יותר קשה לאכול אותו", מסביר ברדוגו בראיון לוואלה! סלבס.

"לא סיננתי, מתאים - מתאים, לא מתאים? הכל טוב", הוא טוען ותוקף את קהל המצביעים של התכנית. "ברגע שיש אדם עם דעות אחרות מדעת הממשל שופטים אותו אוטומטית ועושים לו ד-לגיטימציה בתור בן אדם, זו הבעיה הגדולה ביותר שיש היום בארץ שלנו". רגע, אבל זה לא כל מה שהיה לו לומר.

עוד רכילות מרגשת:
אנסטסיה מגלה מה באמת קרה בינה לבין אייל גולן
קים קרדשיאן מככבת בסרטון סקס חדש - שדלף לרשת!

רכלו על ההדחה של שם בפייסבוק

שם ברדוגו. עידו שחם
פחדו להתעמת איתו. שם ברדוגו/עידו שחם

בעוד שברדוגו לא רצה להיכנס לפרשת החייל היורה אלאור אזריה, וסירב לדבר על העונש שנגזר עליו עם סיום המשפט אתמול - על חבר הכנסת לשעבר, שכעת גר בבית "האח הגדול", לא הייתה לו בעיה לפטפט. "הוא בא כל כך טעון וכועס, לא יודע, עזבת את החיים שלך בחוץ בשביל להוציא אותי מתכנית ריאליטי, זה מגוחך", הוא טוען, "הוא פחד להתעמת איתי בסופו של דבר, עד שהוצאנו את זה ממנו הוא לא באמת פנה אליי".

לדבריו של שם, גל "דיבר מאחורי הגב, זו התנהגות של נמושה, אדם שאתה בא להתעמת איתו, עמוד מול הפנים שלו ותתעמת איתו. הוא מחליט מה זו הסתה, מה זה חופש ביטוי ודמוקרטיה, יכול להיות שבתקופה שהייתי בבית המליכו אותו כמלך, אבל אם לא מי הוא בכלל". אז למה שרון בכלל נכנס לבית? "כנראה שאין לו מה לעשות בחיים. אם כל כך דאג שאשאר בבית, הוא היה צריך להישאר בחוץ ולשלוח סמסים. זה לא קשור לכניסה שלו בבית".

אחרי שנרגע, ברדוגו התפנה לדבר על הזוגות שנוצרו בתחרות הריאליטי. "עדן ואנדל, אני לא חושב שיש שם זוגיות או אהבה בלבד, הם חברים טובים. מעיין ואביחי? אין לי מושג... אורנה ודן לא יתראו יותר לעולם אחרי שיצאו מהבית. נו באמת". אאוץ'.


גם וואלה! סלבס יורה לכל הכיוונים, אבל רק כמו שסלינה גומז שרה - במילים של חיבה ואהבה.

קומבינה?

הקשר בין שם ברדוגו להפקת "האח הגדול"

לכתבה המלאה
שרון גל בהכרעת דין לחייל אלאור אזריה, קריה, תל אביב. ינואר 2017. ניב אהרונסון
מלך מחוץ לבית? שרון גל במהלך פרשת עזריה/ניב אהרונסון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דעתן. שם ברדוגו בבית "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך
שם ברדוגו. ניר פקין
ביוש, ריאליטי. שם ברדוגו/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully