וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה מ"האח הגדול" מגלה מה באמת קרה בינה לבין אייל גולן

מאור בן הרוש

16.2.2017 / 0:01

מי שנכנסה על תקן הדוגמנית החד הורית לבית "האח הגדול", פטפטה על הזמר שהוא "אקס מפורסם" שלה וחשפה את הפנים האמיתיות של הדיירת שני - כפי שאנסטסיה טל מכירה כבר מזמן. וואלה! סלבס בלונדינית

צילום: עידו שחם | עריכה: רן צימט

שמעתם שאקסית של אייל גולן נכנסה כמתמודדת ל"האח הגדול"? אז זהו, שהדוגמנית אנסטסיה טל - שצעדה השבוע לתוך בית הריאליטי המדובר, היא כנראה הכל מלבד בת הזוג לשעבר של הזמר המפורסם. או לפחות כך היא קובעת בשיחה עם וואלה! סלבס, רגע לפני שנכנסה יחד עם הדיירים החדשים של העונה השמינית.

טל בת ה-23, שלפני כשנתיים ילדה בן מקשר שלא החזיק מעמד, מספרת שלדעתה "אף אחד לא זוכר אותי מהתקופה שהייתי עם אייל גולן, כי לא היתה תקופה כזאת". לטענתה, "זה משהו שהודלף ונמצא בגוגל... אבל הוא לא אקס שלי ולא יצאתי איתו. הכרתי אותו אבל לא היה שום דבר מעבר לזה, לא היה עניין רומנטי ביני לבינו". הכי "ימים יגידו", הגרסה שלה.


עוד וידויים נוצצים:
שרון גל מבטיח לפני האח הגדול: "אין לי קווים אדומים"
מריה קארי והחבר החדש חוגגים בג'קוזי

רכלו בפייסבוק על אנסטסיה טל בבית "האח הגדול"

אבל זה לא כל מה שהיה לה לומר על העונה הנוכחית של הריאליטי. "אני אוהבת את מעיין והקשר שלה עם אביחי, אם אני מתחברת למישהי זה עד הסוף - לא חושבת שיש שם מישהי שיכולה לגנוב לה אותו", היא מסבירה, "אני לא מתחברת לאורנה, היא שחקנית, מהתחלה תהיי את ואם את לא מתכננת לשמור נגיעה אל תספרי שאת שומרת".

לדבריה, היתה בעבר חברה של שני, אותה היא מכירה "שנים אחורה, נחדש את הקשר אבל אני לא יודעת... הכרתי אותה שונה, אדם הרבה יותר חזק", היא חושפת את פניה האמיתיות, "היא קצת חלשה וזה לא מתאים למה שאני מכירה. היא בן אדם חזק בחוץ". על עצמה, אנסטסיה מעידה שהיא "רגועה היום, אבל אני מאמינה שבאיזשהו שלב יצאו צדדים... אם משקרים, בוגדים בי, אז נראה מה תהיה התוצאה. כשזה יתפרץ תשמעו". מיאו.


וואלה! סלבס מכחישה שניהלה בעבר קשר כלשהו עם שימי הדג. אלה סתם שמועות.

אייל גולן. ניר פקין
לא היה ולא נברא קשר רומנטי. אייל גולן/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך היא נראתה פעם. אנסטסיה טל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחסי מין בבית "האח הגדול"? פחות!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאשן, בייבי. אנסטסיה טל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully