וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין שם ברדוגו להפקת "האח הגדול"?

20.12.2016 / 12:08

האם אחד מדיירי "האח הגדול" משתתף בריאליטי רק כי בת הזוג שלו עבדה בעבר עבור חברת הטלוויזיה שמפיקה את התכנית? ככה זה כשמתלהבים בפייסבוק. וואלה! סלבס קומבינה

ניר פקין

בסוף השבוע האחרון, השטיח האדום כבר נפרש, המנחים חיממו את מיתרי הקול והמתמודדים נבחרו... בקפידה? אז הנה משהו שבהפקת "האח הגדול" כנראה היו מעדיפים שלא תדעו: בת הזוג של שם ברדוגו, אחד מדיירי הבית שנכנסו ביום ראשון האחרון לתוך המבנה המצולם ביותר במדינה, עבדה בעבר באותה חברת ההפקה שאחראית על התכנית הפופולרית. מתנהגים בהתאם? אולי.


עוד רכילות? הנה:
מי הזמרת שיצאה עם עדן סבן מ"האח הגדול"?
שימי תבורי ויהודית באומן בוחרים לבת-אל שמלה


רכלו על שם ברדוגו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעזרת השם... והחברה? שם ברדוגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברדוגו נכנס לבית הריאליטי בתחילת השבוע על תקן אמן תל אביבי בן 30, כזה שלא שירת בצה"ל וטוען שציונות היא גזענות ושיש בישראל כפייה דתית. עם זאת, הוא לא ממש דיבר על בת הזוג האוהבת שלו, צעירה שעונה לשם לי גאון.

איך וואלה! סלבס יודעת? מבדיקה קלילה בפרופיל הפייסבוק הפרטי של האיש עם השם, עולה כי ברשת החברתית הוא משוויץ בזוגיות עם גאון. בדיקה קלילה אצלה, מעידה כי היא עובדת בחברת הטלוויזיה "אנדמול". נכון, מי שאחראית גם על הפורמט של "האח הגדול". שערורייה.

האם ברדוגו נמצא כעת בתוך הבית רק בגלל חברתו? האם הוא עבר את האודישנים המפרכים בגלל הקסם שלו או דווקא בגלל הקשרים הרומנטיים שלו? האם בכלל היו בוחנים אופציה שייכנס לבית אם לא היה "בן הזוג של"? אז זהו, שמתברר שכבר למעלה משנה שחברתו של שם כבר לא חלק מחברת ההפקה ויותר מכך - מעולם לא עסקה בענייני "האח הגדול". אז לא.

מהפקת התכנית נמסר: "חברתו של שם ברדוגו אינה עובדת בחברת אנדמול מעל לשנה, עוד בטרם החל הליהוק ל'האח הגדול 8'. יובהר כי גם בתפקידה לא נגעה ב'האח הגדול' והיא לא נחשפה לענייני הפקה".


וואלה! סלבס מכירה קומבינה רק בהקשר של ארוחת המבורגרים. אפ אפשר שתיים כאלה.

אח, גדול!

מי הזמרת שיצאה עם עדן סבן מ"האח הגדול"?

לכתבה המלאה
שם ברדוגו, האח הגדול. פייסבוק, צילום מסך
אהבה! פרופיל הפייסבוק שם ברדוגו/צילום מסך, פייסבוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה. החברה של שם, שציינה את מקום העבודה שלה לשעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך
שם ברדוגו. ניר פקין
בהצלחה וכאלה. שם ברדוגו נכנס ל"האח הגדול"/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully