וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכישוף שציפורה עשתה על דודו אהרון היה גימיק". האזינו

וואלה! סלבס

26.1.2017 / 13:20

שנה אחרי שהמדינה בחנה איך ציפורה אהרון עורכת טקס מכשף כדי להפריד בין דודו אהרון לשיר רוזנבלום, מי שארגן את האירוע בבית הורי הזמר מודה שהכל היה בכלל זיוף. "הבחורה תקבל עונש מהשמיים", הוא טוען. וואלה! סלבס שום בצל

(מתוך ריאיון לירמי רייך ואורן כהן בתוכנית "שותפים לתשע")

האם ציפורה אהרון ערכה טקס כשפים ולחשים מיוחד, שגרם לבה האוהב דודו אהרון להיפרד מארוסתו, שיר רוזנבלום? אז זהו, שכשנה אחרי שעם ישראל חגג על הסכסוך המשפחתי שהחל בראיון רדיו של ציפורה - שהאשימה את בת הזוג של דודו בכך שהיא מפרידה בינו לבין משפחתו - מי שהיה אחראי על "גירוש השדים" מודה שכל הטקס המלחיץ היה זיוף אחד גדול, טריק משעשע מול המצלמות, אם רק תרצו. שוקינג.

מתברר שמי שארגן את ההילולה בבית הוריו של דודו אהרון, סמי טהרני, גילה בראיון לרדיו דרום ש"הגימיק הזה היה רק גימיק". אז, המשיך לפרט ש"למרות שאני מקלקל לך את החגיגה, היום אפשר לומר שהבאתי בן אדם על מנת לעשות איזשהו גימיק ובעצם לא עשינו שום כישוף שם. מה שכן עשינו, בירכנו וטיהרנו את הבית, כמו שאתה עושה ספונג'ה". מה אתה אומר!


עוד רכילות, אמינה לשם שינוי:
שם טבעת עליה: מה קורה עם הזוגות המאורסים?
עדן סבן מורידה את הבגדים מול המצלמה

רכלו על מה שטוען המכשף של ציפורה אהרון בפייסבוק

דודו אהרון. ארן חן צלמים,,
יכולתם פשוט לשטוף את הבית. ציפורה ודודו אהרון/ארן חן צלמים,

"רק ניקינו את הבית מרוחות וסכסוכים לא נעימים שקרו בתוך הבית, לא עשינו שום סולחה, רק בורא עולם עשה את זה כי אמא יש רק אחת", המשיך לפרט בריאיון לשדרים ירמי רייך ואורן כהן. "מי שעשה את זה זה הברכות שלה (ציפורה), הבקשה שלה מאלוהים. לא אני ולא אף אחד אחר. רק הקדוש ברוך הוא עשה את זה... אני שמח שהוא עם אמא שלו כי יש אמא אחת בעולם. כמו שאמרתי, רק בורא עולם עשה את זה לא אני, לא יחסי הציבור ולא הגימיקים שעשיתי".

נדהמתם לגלות שמה שראיתם מתועד בווידאו היה זיוף? זה לא הדבר היחיד שידהים אתכם. טהרני ממשיך ופותח פה גדול על מי שהיתה עד לא מזמן (אלא אם מדובר בעוד טריק שיווקי) ארוסתו של דודו אהרון והסכסוך שלדבריו יצרה עם הוריו של אהובה. "הבחורה הזאת קלקלה את היחסים שלו עם האמא שלו והיא תקבל עונש מהשמיים". אמאל'ה.

"ההורים האלה צדיקים... ואין כמו הורים בחיים... כנראה שדודו קיבל קצת שכל עם הזמן, לקח לו כמה חודשים טובים להתעורר על עצמו ולהבין שאמא יש רק אחת". אז, טהרני המשיך לטעון ש"הבחורה הזאת חיפשה לדעתי ממון והסכם ממון ולכן כל הנושא הזה התפוצץ. המזל שלו שהוא תימני וכשהגיעו לנקודה של הסכם ממון זה התפוצץ", המשיך ואמר, "עם כל האהבה וכל הסקס הטוב שהיה בינו לבינה, זה בורא עולם מכוון את הכל. על אמא לא דורכים ולא עושים ברוגז לאמא".


וואלה! סלבס מהפנטת על אמת את החתול שמיל, בכל פעם שהיא רוצה לגנוב לו את פחית הטונה.

סולחה!

בני משפחתו של דודו אהרון: "השלמנו איתו מזמן"

לכתבה המלאה
דודו אהרון, ציפורה אהרון. ארן חן צלמים,,
אמא יש רק אחת. דודו וציפורה אהרון עם שיר רוזנבלום/ארן חן צלמים,
ציפורה אהרון. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
סולחה עם המשפחה? ציפורה ועינב אהרון/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן
גליתה. רפי דלויה
בורא עולם כיוון? שיר רוזנבלום/רפי דלויה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא? דודו אהרון ושיר רוזנבלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully