וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרוש של נעה תשבי חושף את התנסויותו עם גברים

27.7.2016 / 10:20

אושר גינסבורג, שאתם אולי זוכרים אותו כאנדרו ג'י, הגרוש של נועה תשבי, מספר בראיונות לתקשורת האוסטרלית על המאבק עם המשקל, האלכוהליזם ממנו סבל בתקופת הנישואים עם תשבי והמשיכה לשני המינים. וואלה! סלבס בי סקסואלית

ניר פקין

* בוידאו: נעה תשבי עם בן זוגה ואבי בנה, רוס סינקל (צילום: ניר פקין)

ביוני 2008, השחקנית הלוהטת כחול לבן נועה תשבי, נישאה למגיש האוסטרלי ההורס אנדרו ג'י, בחתונה לבנה ונוצצת על חוף הים של קיסריה. הזוג הפוטוגני חלק בתים משותפים ברחבי העולם וחרך שטיחים אדומים, אך ב-2011 החליט לפרק את החבילה, למורת רוחם של המעריצים שבורי הלב. בראיונות שמעניק גינזבורג (שהיום כבר מוכר בשם אושר) לתקשורת בעת האחרונה, הסיבות לפרידה המתוקשרת מתחילות להתבהר.

לעוד סיפורי סלבס:
מתמודדי האמזונס חושפים: "לידידיה יש שד אלים בגוף"
גילי מוסינזון מבלה בים עם החברה וסתיו סטרשקו

נועה תשבי ואנדרו ג'י. יוני טובלי
אני בהלם! נועה ואנדרו ביום חתונתם/יוני טובלי

גינזבורג הוא כוכב גדול ביבשת הקנגורו, והוא מנחה תוכניות מצליחות כמו 'אמריקן איידול' אוסטרליה, ו"הרווק". בראיון למגזין 'הארלד סאן' הוא חושף כי עד שנת 2010, שנה לפני הגירושים מתשבי, סבל מאלכוהליזם כשניסה לברוח מהבעיות הנפשיות שלו: "השתמשתי בתרופה האוסטרלית הכי זמינה שקיימת, אלכוהול, כדי לטפל במה שקורה לי. הפסקתי כי לא יכולתי להפסיק, כבר לא הרגשתי שאני צריך משקה, אלא שאני חייב משקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נועה תשבי ובעלה אנדרו ג'י. שי אוקנין
פעם היו יפים יחד. גינזבורג ותשבי/שי אוקנין

המגיש היהודי חשף בגילוי לב כי התנסה בעבר גם עם גברים: "אני מאמין שאתה צריך לעלות על כל המתקנים בלונה פארק לפני שאתה מוצא את זה שאתה רוצה להישאר עליו כל חייך. מיניות היא תחום אפור, ובוא נגיד ששנות העשרים המוקדמות בחייך שם מסיבה מסויימת. אין לי בעיה להודות שהתנסיתי". למרות נסיונות העבר, כנראה שאושר עדיין מעדיף נשים, ובינואר האחרון התארס לבת זוגו בשנתיים האחרונות, אודרי גריפין.

נועה תשבי ובעלה אנדרו ג'י. שי אוקנין
תמכה בו בתקופת האלכוהליזם. אנדרו ונועה/שי אוקנין

בי סקסואל או סטרייט, גינזבורג נחשב לאחד הגברים הלוהטים באוסטרליה. בראיון הוא חושף שלא תמיד היה כזה: הוא מספר על מאבקים בלתי פוסקים עם המשקל, ועל שיא של 112 ק"ג שהגיע אליו באחת התקופות.

וואלה! סלבס עדיין מנסה לשבור את השיא של המשקל שלה בכל יום מחדש.

מה אתם אומרים על גילויי הלב החושפניים של אנדרו ג'י? דברו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נועה תשבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully