וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון מבלה בים עם החברה וסתיו סטרשקו

צילום: ניר פקין

27.7.2016 / 0:01

קבלו את משולש האהבה הכי לוהט באזור חיוג 03: מצד אחד גילי מוסינזון. מהצד השני: החברה שלו, דניאל הולצמן. ובאמצע? באמצע סתיו סטרשקו. רק שלא ימעכו אותה. וואלה! סלבס משולש ברמודה

ניר פקין

וואלה! סלבס חשבה שהיא כבר ראתה את כל סוגי מערכות היחסים. החל מהזוג המפורסם שצירף למיטה את החבר הכי טוב של הכוכבת ועד לכוכב המפורסם ששכב עם אישה הריונית בזמן שבת הזוג ממתינה בארץ - אבל מערכת יחסים כזו היא עדיין לא ראתה.

גילי מוסינזון. ניר פקין
אז איך זה עובד..? גילי, סתיו ודניאל/ניר פקין

זוכרים שרק לפני מספר ימים וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על הזוגיות החדשה והנוצצת של גילי מוסינזון וסתיו סטרשקו והביאה לכם תמונות ראשונות של השניים בדייט? אז נראה שלא מדובר ברומן ליל קיץ חולף כי אם בעסקת חבילה שכוללת גם את החברה של מוסינזון. לא, לא סטרשקו, החברה השנייה - דניאל הולצמן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גילי מוסינזון. ניר פקין
רוצה שאכטה?/ניר פקין

טוב, קצת סדר: לפני מספר חודשים יצא מוסינזון מהארון וסיפר כי הוא ביסקסואל. לפני מספר שבועות, שינה הכדורסלן במיל' את הסטטוס שלו בפייסבוק מרווק ל'מערכת יחסים פתוחה' עם הולצמן. אם לא די בכל זאת, בתחילת השבוע סיפרה לכם וואלה! סלבס על הזוגיות החדשה שמתפתחת בין גילי לסתיו.

גילי מוסינזון. ניר פקין
סליחה, לא לצלם אני פליט ריאליטי מפורסם/ניר פקין

אממה, נראה כי הזוגיות הנוצצת התפתחה לשלישייה מורכבת. מה זה אומר? שבתחילת השבוע תפס צלם הפפראצי של וואלה! סלבס את מוסינזון, סטרשקו והולצמן מבלים ביחד בים ונראים אוהבים ושמחים מתמיד. לא ברור אם השמחה הייתה בעקבות הסיגריה החשודה שהייתה בידיה של הולצמן או סתם מהעובדה שמישהו התעניין בקיומם וצילם אותם.

וואלה! סלבס מאמינה בשלישיות. בעיקר כשהן מגיעות באריזות מזון

מה דעתכם על המשולש? רכלו לנו בפייסבוק

גילי מוסינזון. ניר פקין
כי אתה חש שאתה בר רפאלי??/ניר פקין
גילי מוסינזון. ניר פקין
זהו, יצאת מהסרט שאתה חי בו?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully