וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדי האמזונס חושפים: "לידידיה יש שד אלים בגוף"

27.7.2016 / 0:02

מתמודד 'המשימה: אמזונס' רפיק ידידיה, לטענת חבריו לתוכנית, הוא לא האיש הרוחני והמיסטי כפי שמצטייר על המסך. בשיחות איתם הם חושפים סיפורים קשים על איש אלים, מילולית ופיזית, שהטיל עליהם אימה במהלך הצילומים. וואלה! סלבס בשידור חוקר

צילום: אבי כהן, עורך: מיכאל ברגמן, כתבת: טלי קיים

אם הייתם בסביבה בתקופת הניינטיז, אתם ודאי זוכרים את רפיק ידידיה (שבזמנו ענה לשם תמיר קמחי), שאז עוד טיפח קריירה טלוויזיונית מפוארת. הוא זכור בעיקר כמנחה "תוסס" בערוץ 1, מגיש תוכנית התרבות "מטרונום" בערוץ 3 ואפילו כחלק מאחד האבות הקדמונים של הריאליטי הישראלי "שעשועי קיץ".

מאז ידידיה עבר מספר גלגולים עד שחזר לטלוויזיה כמתמודד מן המניין ב'המשימה: אמזונס', ולפי עדויות של חבריו לתוכנית, הקאמבק שלו מלווה בלא מעט שלדים בארון.

לעוד סיפורי סלבס:
נדב גדג' משיק: החברים באים לפרגן
נינט טייב עוזבת את הארץ ופורצת בבכי

המשימה אמזונס. מערכת וואלה!
"יש בו שד אלים". רפיק ידידיה/מערכת וואלה!

החברים של ידידיה לשבט, מספרים על מתמודד אלים לכאורה, בעיקר מילולית, אך גם כזה שלא מפחד להשליך חפצים: "יש לו שד אלים בגוף. כשהמצלמות לא צילמו אותו - הוא היה משתולל, משליך חפצים לכל עבר באוהל ומשתמש באלימות מילולית כלפי המתמודדים", סיפר אחד המתמודדים בתוכנית, "כשהמצלמות חזרו אליו, הוא חזר להיות רפיק הרוחניקי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימי הזוהר, עם ליאון רוזנברג ואריק משעלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתמודדים מתארים סיטואציות בהן חשו מאויימים פיזית מידידיה: "פחדתי ממנו, הוא הסתכל עליי במבט רצחני בעיניים וקילל. ההפקה הייתה מודעת להתקפי הזעם שלו, ובכל פעם שזה הגיע לשם הם היו לוקחים אותו הצידה להרגיע אותו או לפסיכולוג של התוכנית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסתכל עליהם במבט רצחני. מתמודדי 'המשימה: אמזונס'/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתמודדים גם טוענים, שריבוי השמות והזהויות של רפיק/תמיר/ידידיה אינו מקרי, וכי רפיק סיפר להם שהוא כל הזמן מחליף את שמו על מנת "להיפטר מהעבר שלו, ולמחוק את האדם שהיה". אז איך מצליח ידידיה לצייר דמות שונה כל כך על המסך הקטן? לטענת המתמודדים, הכל משחק: "הוא פשוט שחקן. הוא היה בטלוויזיה כל כך הרבה שנים, שהוא כבר יודע להתנהל מול המצלמה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוחני? רפיק באחת המשימות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרפיק ידידיה נמסר בתגובה: "זה ברור שבעקבות שידור התכנית והאהבה הציבורית הרבה שאני מקבל, חלק מהמתמודדים שנפגעו ממני החליטו להמציא שקרים בניסיון להלבין את פני. לא היו דברים מעולם".

וואלה! סלבס נוהגת להחליף את הזהות שלה בכל פעם שהיא מזמינה משלוחי אוכל. פשוט לא נעים לה לבצע ארבע הזמנות על שמה בערב אחד.

מה דעתכם על הטענות של מתמודדי 'המשימה: אמזונס" נגד רפיק ידידיה? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully