וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב עוזבת את הארץ ופורצת בבכי

כתבת: קים וייס | צילום: ניב אהרונסון

26.7.2016 / 10:05

אחרי שבועות ארוכים של ניסיונות הדחקה, אתמול (ב') בלילה זה קרה: תעשיית הבידור המקומית נאלצה לוותר על אחת הכוכבות הכי גדולות שידעה ישראל לטובת הגירה לארצות הברית, לא לפני שהרוק סטאר פרצה בבכי בשדה התעופה אל מול המצלמות. וואלה! סלבס בדיכאון קליני

ניב אהרונסון

וואלה! סלבס ניסתה להדחיק, ניסתה לדחות את הקץ ובעיקר ניסתה לעבוד על עצמה שזה לא יקרה. אממה, לצערה ולצערכם - אתמול (ב') זה קרה: נינט טייב ויוסי מזרחי, ביחד עם אמיליה שרה המתוקה, עזבו את ארץ ישראל לטובת ארצות הברית.

נינט טייב. ניב אהרונסון
חמסה עלייך!/ניב אהרונסון

אחרי שקראתם על העזיבה שלה בכל כלי תקשורת אפשרי ולא האמנתם שהיום הזה יגיע, אתמול בשעות הערב המאוחרות הגיעה משפחת טייב המורחבת (מינוס ההורים) לשדה התעופה בן גוריון, שם, במשך דקות ארוכות נפרדו מהזוג המלכותי של הביצה המקומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נינט טייב. ניב אהרונסון
אני עוד אחזור! נינט/ניב אהרונסון

כתבת וואלה! סלבס שניסתה לבדוק עם הנינה מה הן התחושות, נתקלה בעיניים בוכיות ובקול חנוק. כן, גם נינט בן אדם וגם היא בכתה אתמול במשך דקות ארוכות כשהבינה שהיא צריכה להשאיר את האהובים עליה מאחור ולעלות למטוס שייקח אותה ללוס אנג'לס, שם היא תנסה את מזלה.

נינט טייב. ניב אהרונסון
יאללה קופיפו, ביוש. נינט וסופיה/ניב אהרונסון

לאחר שנרגעה קצת, סיפרה הרוקרית הכי הורסת בישראל, "זו שמחה מהולה בעצב", אמרה טייב לוואלה! סלבס, "אבל אני בטוחה שיהיה בסדר". לסיום, אנחת רווחה, כי טייב הבטיחה שהיא תחזור. יש למה לצפות.

וואלה! סלבס קנתה לעצמה 5 גלוני גלידה ורואה בלופ את 'השיר שלנו'.

מה דעתכם על העזיבה? רכלו לנו בפייסבוק

נינט טייב. ניב אהרונסון
ארזת לבד?/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully