וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמר קינן: "זה חוסר צדק שאני פה ושי חי שם"

אסף גולן | צילום: עידו לשם

3.1.2016 / 12:21

רגע אחרי שהודחה אמש (ש') מבית 'האח הגדול', עמר קינן מדברת על כ-ל מה שקרה בבית. אז למה לדעתה היא הודחה כל כך מוקדם? האם עומרי היה בעניין שלה? ומה עם החבר שחיכה לה בחוץ? וואלה! סלבס אינסטוש

עידו לשם

אמש (ש') איבד בית האח הגדול את אחת הדיירות הפוטוגניות ביותר ששהו בבית, בהדחה השנייה והמפתיעה של העונה. הדיירת עמר קינן (22) עזבה את בית האח מוקדם מהצפוי, בחוסר צדק מוחלט, לדבריה: "שי חי זה לא בן - אדם שמגיע לו להישאר שם, ואני באמת חושבת שזה חוסר צדק, שאני פה והוא שם. זה בן אדם שיש לו חוסר אינטלגציה רגשית, ברמה הכי גבוהה שיש".

אז למה בעצם שי חי עדיין רב על התקציב השבועי בעוד שהיא כבר מנשנשת את האוכל של אמא? "אנשים שעושים בלאגנים בתוך הבית, אנשים בחוץ אוהבים אותם ומשאירים אותם. למרות שגם אני עשיתי בלאגן".


לעוד סיפורי סלבס:
יהודה ושלומית חוגגים סילבסטר עם דנה פרידר והבן זוג
ריאהנה לא לבד: כריס בראון מכה אישה נוספת

האח הגדול + עמר קינן. מערכת וואלה! NEWS
האח הגדול + עמר קינן/מערכת וואלה! NEWS

ההדחה של עמר שמה קץ למשולש הרומנטי והלוהט שהתפתח בבית, בו היו מעורבים היא, עומרי החתיך של הבית, ושי מיקה יפרח. אז מה היה לה לומר על סיפור האהבה שהסעיר את הבית? לא מעט: "אני לא רוצה את עומרי. שי, שמה עליו קצת עין, בואו נהיה כנים, והוא קצת פחות בעניין".

אז אם עומרי לא בקטע של שי, בעניין של מי הוא בעצם? לפי קינן, בקטע של בחורה שאם יתמזל מזלו, הוא לא יראה אותה עד שיצא מהבית. כן, אתם מבינים נכון, בקטע שלה: "בוא נשים את הקלפים על השולחן, עומרי שם עין עליי, אבל זהו, עכשיו אני בחוץ והוא יעשה מה שהוא רוצה. יש הרבה דגים בים, ולבד אני לא אשאר". רגע, מה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עמר קינן. אינסטגרם, אתר רשמי
מחכה לה בחוץ? עמר והחבר תמיר ויצמן/אתר רשמי, אינסטגרם

אז בכל רע יש קצת טוב, גם כשאת המודחת השנייה של העונה. אם זה כי עכשיו היא תחזור לאכול כמו שצריך: "לא היה לנו אוכל, אכלנו כל היום פסטה ואורז, כמו בהישרדות", ואם זה בזכות העובדה שעמר ככל הנראה תחזור לזרועות הגבר שהשאירה מאחור, תמיר ויצמן, כפי שוואלה! סלבס סיפרה לכם כאן לראשונה: "היה מישהו לפני שנכנסתי, עכשיו אני לא יודעת מה קורה. אני צריכה להתאפס על עצמי קודם". תתאפסי ותעדכני. באינסטוש, כמובן.

וואלה! סלבס לא מבינה מה רע בלאכול פסטה ואורז כל היום - אלה שתי הפחמימות האהובות עליה.

מה אתם חושבים על ההדחה של עמר קינן? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully