וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד שמסתירה כוכבת 'האח הגדול'

20.12.2015 / 0:09

אחרי שמדינה שלמה צפתה בתעודת הזהות של עמר קינן, אחת המתמודדות היותר יפות בבית 'האח הגדול' - עכשיו הגיע הזמן לחשוף כי אחד מהפרטים שסיפרה קינן - היה שקר. אז על מה היא שיקרה? וואלה! סלבס פינוקיו

צילום מסך

זה לא סוד שלא מעט פעמים, מתמודדים בתכניות ריאליטי אוהבים לסלף את המציאות או לא להציג אותה כפי שהיא באמת: לפעמים הם מסלפים, לפעמים הם משמיטים פרטים ולפעמים הם משקרים במצח נחושה. אבל היי, בשביל זה יש את וואלה! סלבס שתספר לכם את האמת.

אם גם אתם צפיתם בתעודת הזהות של עמר קינן, אחת המתמודדות היותר יפות בבית 'האח הגדול' ופינטזתם על כך שביום שתצא מהבית תוכלו להתחיל איתה, כי היא בעצמה אמרה שהיא רווקה - אתם יכולים לשכוח מזה. למה?

עומר קינן. יואב דודקביץ'
מה הסוד? עמר/יואב דודקביץ'

אז זה לא שאין לכם סיכוי בגלל שהיא יפה מדי בשבילכם או בגלל שהיא תהיה מאוד מפורסמת ולא תתייחס אליכם. לא ולא, הסיבה לכך שאתם יכולים להמשיך לפנטז, היא בגלל שלקינן יש חבר, ולא סתם, אלא אחד רציני - איתו היא יוצאת כבר מספר חודשים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עמר קינן. אינסטגרם, צילום מסך
עם תמיר בהופעה של מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

מקורבים לקינן נדהמו לגלות שהמתמודדת ההורסת מספרת למצלמה שהיא רווקה תל אביבית. אז זהו, שהפרטים לא ממש מדויקים. למה? כי קינן יוצאת כבר מספר חודשים עם איש העסקים תמיר ויצמן. אממה, נראה כי שני הצדדים הסכימו שלפני כניסתה לבית - הם יפרדו. למה? כי משבצת הרווקה הלוהטת מסקרנת הרבה יותר מאשר בחורה בזוגיות.

קינן אמנם מצהירה שהיא רווקה, אך בחודשים האחרונים היא הספיקה לקפוץ עם ויצמן לשלושה טיולים מעבר לים. הראשון היה ללונדון, שם ביקרו בלא מעט חנויות אופנה ורכשו בגדים יוקרתיים. שבועיים לאחר מכן, קינן הגיעה לאמסטרדם - שם חנך ויצמן את מלון 'W' שבבעלות משפחתו, ולאחר חודש, הם הרחיקו לברלין רק בכדי לצפות בהופעה של המלכה האם, מדונה.

עמר קינן. אינסטגרם, אתר רשמי
עמר קינן/אתר רשמי, אינסטגרם

אגב, אם שמו של ויצמן נשמע לכם מוכר, זה רק כי ברזומה שלו מערכות יחסים מתוקשרות אם נשים מוכרות לא פחות, כשהבולטות שביניהן הן מורן אטיאס ונטלי דדון, שישנו איתו בעבר כפיות. אה כן, הוא גם הגיס של מיכל הקטנה. מי אמר רזומה עשיר ולא קיבל?

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "אנו שמחים שעומר נכנסה לבית 'האח הגדול' ללא קשר לסטטוס הזוגי שלה".

וואלה! סלבס רצתה להיכנס לבית האח על תקן זו שאוכלת הכל, אבל אמרו לה שיש כבר שואב אבק אחד בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully