וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה אדם סנדלר?

וואלה! סלבס

18.12.2015 / 0:03

נדמה שהשחקן הכי יהודי בהוליווד, אדם סנדלר, לנצח ישאר הילד השובב של עולם הקומדיה. אז זהו, שהוא ממש לא, ואת גיל הבר מצווה שלו הוא כבר עבר מזמן, כשיחגוג 50 שנות קיום בשנה הבאה. אז איך השתנה אדם סנדלר עם השנים? צפו. וואלה! סלבס זמרת החתונות

אימג'בנק GettyImages

אדם סנדלר נולד ב-1966 למשפחה יהודית טובה בברוקלין, ניו יורק. למרות שלא נולד וגדל על אדמת ארץ הקודש, סנדלר הוא יהודי אדוק ואוהב ישראל, שמקפיד לחגוג את החגים והמצוות ולהתמנגל עם עידו מוסרי. על מצוות לקפוץ לבקר פעם בשנה לא שמעת?

כמו יהודים רבים בעיר הכוכבים, גם סנדלר נחשב לבחור מצחיק, כשעשרות סרטי קומדיה משעשעים (?) בהם כיכב (ואת חלקם גם כתב) שברו קופות ברחבי העולם.

סנדלר כנראה קיבל חינוך טוב בבית, ואבק הכוכבים של הוליווד לא הפריע לו להיות איש משפחה למופת. ב-2003 נישא לשחקנית ג'קלין סמנת'ה טיטון, שאפילו התגיירה בשביל השחקן המצחיק. לשתיים נולדו שתי בנות יהודיות כשרות, סגרתם כבר אולם לבת מצווש שלהן?

אז איך השתנה הכוכב האהוב עם השנים? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם ביג דדי, ומציגה בפניכם את השינוי שעבר הכוכב, מאז ברית המילה שלו (כמעט), ועד לימים אלה ממש.

לעוד מתיחות פנים: סופיה ורגרה| ריקי לייק| צ'ארלי שין| ג'רי סיינפלד

  • עוד באותו נושא:
  • אדם סנדלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully