וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ריקי לייק?

וואלה! סלבס

4.12.2015 / 0:00

מנחת הטוקשואוז מהניינטיז קפצה השבוע לביקור בישראל, וגרמה לכם לערוג לימים שהייתם יושבים בסלון וצועקים 'גו ריקי' מול הטלוויזיה. אז בעקבות הביקור המלכותי, וואלה! סלבס החליטה לבדוק: איך השתנתה ריקי לייק עם השנים? צפו

מתיחת פנים - ריקי לייק/מערכת וואלה!

ריקיי לייק נולדה ב- 1968, ו-24 שנים אחרי כבר עשתה היסטוריה כמנחה הצעירה בהיסטוריית הטלוויזיה, עם תוכנית הנושאת את שמה. ריספקט!

בתוכנית הפופולארית של המנחה הצעירה היה בעיקר, איך לומר בעדינות, טראש אמריקאי טהור, עוד לפני שמשפחת קרדשיאן למדה לעשות סלפי. התוכנית שודרה בהצלחה במשך 11 שנה, והציגה אמריקאים שפתחו את הלב ואת הפה על חייהם האישיים, ולפעמים גם התקוטטו מול המצלמה. תענוג.

לייק ככל הנראה מכה על חטא על התכנית ההיא, שכן היום היא עברה לעסוק בסרטי דוקו ותעודה על נושאים ברומו של עולם כמו הנקה ונזקי גלולות למניעת הריון. בורינג! תנו לראות תאומות זהות מתקוטטות על אותו בחור!

חייה האישיים של לייק עברו תהפוכות במשך השנים, כשהתגרשה מאב ילדיה ונישאה בשנית, ועברה שינויים קיצוניים במשקלה. אבל איך השתנתה המנחה האהובה עם השנים? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם ריקי, ומזמינה אתכם לצפות בשינוי שעברה הכוכבת.

לעוד מתיחות פנים: צ'ארלי שין| ג'רי סיינפלד| ג'ים קארי| ג'וליה לואי- דרייפוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully