וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה המטורפת של מיכל הקטנה

4.11.2015 / 13:52

מלכת הילדים בסך הכל רוצה לחגוג יום הולדת כמו שכל אחד מכם היה חולם, אז היא סגרה אולם, שף מפורסם, הופעות של האמנים הכי נחשבים וכמובן, עוד הפתעה שתרד מהשמיים. קבלו את כל הפרטים. וואלה! סלבס חושפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכירים את הימים האלו לפני יום ההולדת, שאתם לא יודעים מה לעשות? אם לחגוג במסעדה עם קומץ חברים, או שמא ללכת על מסיבה גדולה ולהזמין את כל העולם ואשתו? אז זהו, שכוכבת הילדים, מיכל הקטנה, החליטה לערבב הכל מהכל. ככה זה שאת כוכבת, לא?

וואלה! סלבס אמנם לא ממש אוהבת להרוס הפתעות (כן, בטח), אבל אם אתם מוזמנים למסיבה הגדולה של מיכל הקטנה, אולי כדאי שתדעו למה לצפות. בכל זאת, לא בכל יום אתם מוזמנים ליום הולדת באולם אירועים.


רוצים עוד רכילות?
מירה עוואד משיבה אש לטוקבקיסטים
האקס של האלי ברי: "היא ניסתה להרוס אותי"

מיכל הקטנה. אביב חופי
גדולה מהחיים/אביב חופי

אחרי שבר רפאלי חגגה את ה-30 שלה באולם אירועים, החליטה מיכל להתעלות על ה'חיה בסרט' ולערוך הפקה שכמוה לא נראתה כנראה באזור חיוג 03. אז איך כוכבת הילדים תחגוג את 33 שנות קיומה?


לוואלה! סלבס נודע כי האירוע, שיערך באולמי 'סוקה' שבתל אביב, בתאריך 14.11, יכלול הופעות של 'שלישיית מה קשור' וגם של הזמר ליאור נרקיס. אגב, שווה לכם לבוא רעבים, כי מי שיופקד על תפריט הגורמה הוא לא אחר מאשר השף של עשירי ישראל והסלבס - שאול בן אדרת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חשבתם שכאן זה נגמר, אתם טועים. מתברר שממש כמו הרפאלי, גם מיכל תסגור את השמיים למספר דקות, לאחר שתנחת באולם האירועים כשהיא בתוך, שימו לב, כדור פורח. כן, הכוכבת מתכוונת לתת כניסה שאתם לא תשכחו.


וואלה! סלבס חגגה את יום ההולדת האחרון במסיבת בריכה, אחרי שנכנסה לגיגית מים והשכן השפריץ עליה עם צינור.

מה דעתכם על המסיבה של מיכל? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully