וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית מירה עוואד משיבה אש לטוקבקיטסים

וואלה! סלבס

4.11.2015 / 12:46

אחרי שספגה בתקופה האחרונה גל של תגובות נאצה, החליטה השחקנית הערבייה מירה עוואד להגיב לתוקפים ברשתות החברתיות: "ערביה זו לא קללה". וואלה! סלבס לא לאלימות מילולית

אביב חופי

לא פשוט להשתייך למוצא הערבי בימים אלה של גל הטרור, כך הבינה השחקנית מירה עוואד על בשרה בתקופה האחרונה. השחקנית המוערכת ספגה אש ממגיבים קיצוניים ואלימים ברשתות החברתיות, וכעת החליטה להחזיר מלחמה, בפוסט ארוך ולא מתנצל, שעונה בדרכה המתוחכמת למתלהמים.

לעוד סיפורי סלבס:
מי הערפד שהולך לככב בסדרה של ציון ברוך?
אחרי הבורקה: ג'יזל חושפת את הסיליקון

מירה עווד. אביב חופי
מסרבת לקחת צד למרות ההפצרות משני הצדדים. עוואד/אביב חופי

"ניתן לכנותי ערביה, ואף אישה, כי זה מה שאני: אישה ערביה. 'ערביה' זו לא קללה, כפי שהמילה 'אישה' אינה קללה. מה שיכול להפוך אותן לקללות, אלה שמות התואר שבאים אחריהן", מסבירה עוואד, ומפרטת את "המחמאות" שמצמידים לה המגיבים הקיצוניים: מאוסה, מתועבת ודוחה.

עוואד אף הסבירה למתקשים להבין - מה זה אנטישמי ומי הוא פאשיסט, ואיך מבחינה הגיונית היא לא יכולה להיכלל באף אחת מהקבוצות האלה. כשסיימה לפרט, ציטטה את התגובה שקיבלה וגרמה לה לכתוב את הדברים: "את יכולה לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן אבל את הפרצוף האנטישמי שלך לא קשה לגלות, ערביה מאוסה ומתועבת. ואת מוזמנת לעשות לי שיימינג אדרבא אני מפציר בך לעשות לי שיימינג, אישה דוחה, פאשיסטית אנטישמית מתועבת". עוואד בחרה שלא לעשות שיימינג לכותב, בעיקר בגלל שזו היתה בקשתו, והוסיפה: "תקראו לזה נקמת החנונים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מירה עווד. פייסבוק, צילום מסך
פוסט התגובה המדובר. עוואד עונה לקיצונים/צילום מסך, פייסבוק

השחקנית, שכבר קיבלה לחצים משני הצדדים כדי שתביע את דעותיה בנושא גל האלימות האחרון, פירסמה כבר לפני מספר שבועות פוסט בפייסבוק בו פירטה את דעותיה, אך בחרה שלא לקחת צד בסכסוך: "חשוב להם (לאלה שדורשים תגובה) שאבהיר שאני איתכם ולא נגדכם. אז כן, אני איתכם, אבל אני גם איתם. מי זה איתכם? מי זה איתם? זה עם האנשים. אלה שנדקרים ונדרסים ברחוב, אבל גם אלה שחיים תחת כיבוש, אלה שבמחנות הפליטים ובמחסומים ובערים תחת מצור, מבלי תקווה לעתיד. אז אלה שרצו שאגיב, מרוצים עכשיו?" יש מצב.

וואלה! סלבס מבקשת להזכיר לכם שאלימות מילולית זה הכי 2010.

מירה עווד. פייסבוק, צילום מסך
בוחרת שלא לקחת צד בסכסוך. הפוסט של עוואד מתחילת גל האלימות/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully