וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרוש של האלי ברי: "היא ניסתה להרוס אותי"

4.11.2015 / 11:06

כוכב הבייסבול, דיוויד ג'סטיס, שהיה נשוי בעבר לכוכבת, מספר כי לאחר שעזב אותו - היא כעסה וניסתה, בעזרת הצוות ההוליוודי שלה, להרוס אותו ואת התדמית שלו. וכן, יש גם אזהרה לגרוש הטרי, אוליביה מרטינז. וואלה! סלבס פותחת הכל

רויטרס

אם יש משהו אחד טוב בכוכבי הוליווד הוא שהם אף פעם לא ילמדו שאת הכביסה המלוכלכת שלהם אף פעם לא מלכלכים בחוץ. עכשיו הגיע התור של האלי ברי, שרק לאחרונה הודיעה שהיא מתגרשת מאוליביה מרטינז. אז נכון, ברי עדיין לא פתחה את הפה, אבל מי שכן פתח עליה ג'ורה – הוא הגרוש שלה, שחקן הבייסבול, דיוויד ג'סטיס, שהחליט לחשוף בפני העולם כולו מי היא באמת אשת החתול.

רוצים עוד רכילות?
מירה עוואד משיבה אש לטוקבקיסטים
היפים והרטובים: בראדלי קופר ואירינה שייק משחקים במים

האלי ברי. AP
בזמנים טובים יותר. האלי ודיוויד/AP

כזכור, ב-1991, סיפרה הזמרת כי סבלה מהתעללות פיזית מאחד מבני זוגה לשעבר ובגלל זה היא סובלת מליקוי שמיעה באוזן שמאל, אך מעולם לא ציינה את שמו של המכה. כעת, ג'סטיס החליט לפתוח את הפה מאחר וברי מעולם לא הכחישה שהוא היה המכה. "לפני שנים רבות לא אמרתי כלום על ההאשמות שהתעללתי בה, אבל עכשיו יש לי שלושה ילדים שיכולים לקרוא את הדברים האלו ויש להם חברים שיקראו, אז הייתי חייב סוף סוף לצאת ולהגיד שמעולם לא הכיתי אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסתה להרוס אותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראיון המדובר, הגיע בעקבות ציוצים של ג'סטיס, לאחר שקרא על הגירושים של ברי ממרטינז וצייץ "היא כעסה עליי שרציתי לעזוב אותה, אז היא והצוות ההוליוודי שלה החליטו להרוס את התדמית שלי". בהמשך צייץ, "רק הגברים שהיו ביחסים עם האלי, יודעים את העסקה האמיתית.. לא יהיה אף אחד, כמובן. הוא יקרא 'הכי טוב', עד שזה יגמר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזהרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך כמובן שג'סטיס לא הסתפק בכך, ואף שיגר הודעת אזהרה ישירה לגרוש הטרי, אוליביה מרטינז, "חכה חכה אוליביה, זה מגיע", כתב והוסיף דוגמא, "היא התעקשה שבתה לא היתה בטוחה ליד גבריאל (עוד גרוש) תבדוק את זה ותראה את הסיבה. שקר". לסיום, קיבל דיוויד חיזוק מאקס נוסף, אריק בנט, שצייץ, "אח שלי מצייץ אמת הבוקר".

את הכביסה שלה, וואלה! סלבס אף פעם לא מכבסת. היא אוהבת את הריח הטבעי.

מה דעתכם על ההתנהגות של האלי? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיזוק/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האלי ברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully