וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה דיוויד שווימר?

וואלה! סלבס

6.11.2015 / 0:38

האיש שלנצח יהיה רוס גלר מסדרת הקאלט "חברים", חגג השבוע 49 חורפים – הזדמנות מצוינת לחזור אחורה במכונת הזמן ולראות מה עבר על הכוכב עם השנים. אז איך השתנה דיוויד שווימר? וואלה! סלבס היינו בהפסקה

אימג'בנק GettyImages

דיוויד שווימר נולד בעיר בה צולמה הסדרה שעשתה אותו למה שהוא – ניו יורק סיטי. כנראה בגלל זה הוא הרגיש ממש בנוח במשך 10 עונות על הסט של 'חברים'. בניגוד לחברה ג'ניפר אניסטון, שווימר לא ממש הצליח לתרגם את ההצלחה גם למסך הגדול, כשהתפקיד הזכור ביותר שלו בקולנוע היה בתפקיד הג'ירפה בסדרת סרטי 'מדגסקר'. אאוץ'.

אז אומנם על הסט של הסדרה הוא לא הפסיק לחזר אחרי רייצ'ל גרין, אבל בחיים האמיתיים חיי האהבה של הכוכב היו קצת יותר מסעירים: ברזומה הרומנטי שלו אפשר למצוא רומנים עם הזמרת נטלי אימברוליה ועם השחקנית הישראלית מילי אביטל. חלומותיה של אמא שווימר על כלה כשרה למהדרין נגוזו כשהשניים נפרדו, וביוני 2010 נישא שווימר בחשאי לבת זוגו, הצלמת הבריטית זואי באקמן.

אז אם מרוב שידורים חוזרים חשבתם ששווימר לא השתנה עם השנים – אתם טועים! לכבוד פתיחתה של השנה האחרונה בעשור החמישי (!) לחייו, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם דיוויד שווימר – ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר החבר, מהימים בהם עוד חיזר אחרי רייצ'ל בתקופת התיכון ועד לימים אלה ממש.

וואלה! סלבס תמיד רצתה חבורה מגניבה כמו בסדרה "חברים", אבל נאלצה להסתפק ב"משפחת צנעני".

לעוד מתיחות פנים: ג'ים קארי| מייק מאיירס| ג'ון בון ג'ובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully