וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דר זוזובסקי תככב בסרט לצד דריל האנה

28.10.2015 / 10:47

הטופמודל והשחקנית הישראלית תככב בקרוב בהוליווד, לאחר שבימים האחרונים הצטלמה לסרט חדש לצידה של השחקנית דריל האנה ומישה ברטון. וואלה! סלבס מנצנצת

דר זוזובסקי. ניר פקין
הוליוודית/ניר פקין

אם גם אתם קצת התגעגעתם לדר זוזובסקי ולא מבינים למה אתם כבר לא פוגשים אותה בכל מיני אירועים, אז לוואלה! סלבס יש את התשובה - הטופמודל והשחקנית ההורסת מנסה את מזלה מעבר לים. ולא רק שהיא מנסה, היא גם מצליחה וקוטפת עוד ועוד פרויקטים בדרך לפסגה.

אז אחרי שקראתם כאן על המגעים עם ספורסט אילוסטרייטד ואחרי שקטפה לא מעט קמפיינים בינלאומיים ("אורבן אאוטפיטרס) וגם כאלו מקומיים ("סקופ", "פיקס"), עכשיו זוזובסקי עוברת לשחק במגרש של הגדולים כשהיא קוטפת תפקיד בסרט הוליוודי חדש.

רוצים עוד רכילות?
מנחם בן נגד הקהילה - התביעה בוטלה
כבר נגמר? האלי ברי ואוליביה מרטינז מתגרשים

דר זוזובסקי. רפי דלויה,
הורסת/רפי דלויה

הטופמודל, שמבלה בימים אלו מעבר לים, לוהקה לאחרונה לסרט חדש בשם "פאפא", של הבמאים אמיליו רוסו ודן ישראלי, ותגלם את דמותה שילה, אחות בבית חולים, לצידם של שחקנים רבים וטובים.

מי שמככב בסרט וישחק לצידה של הישראלית המוכשרת הם: דריל האנה ("להרוג את ביל", "ספלאש"), אן מרגרט שזכתה בכמה פרסי אוסקר בעברה, מישה ברטון ("החוש השישי", "דברים שלמדתי מאמא", "נוטינג היל") ורוברט סקוט וילסון, שכיכב בסרט "מלחמת הכלות".

אלינור שחר, הסוכנת של דר, אישרה את הפרטים.

וואלה! סלבס לוהקה לסרט הוליוודי, היא עדיין משפשפת את הרצפה מהדם המלאכותי שנשפך על הסט.

מה דעתכם על התפקיד החדש של דר? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully