וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם בן נגד הקהילה הגאה - התביעה בוטלה

וואלה! סלבס

28.10.2015 / 6:35

הקהילה הלהטב"ית יכולה לרשום לעצמה היום עוד ניצחון, כאשר הסיפור המאוד לא שגרתי בו התעסקה לאחרונה הגיע לסיומו: אחרי שתבע קהילה שלמה, מנחם בן מפסיד היום בקרב, כשבית המשפט מחליט למחוק את התביעה שהגיש על סך מיליון שקלים. אז מה בדיוק קרה שם? וואלה! סלבס בוררת

מנחם בן. ראובן שניידר
התביעה נמחקה. בן/ראובן שניידר

אם אתם חברים של מנחם בן, אולי כדאי שתרימו לו טלפון ניחומים. אחרי הכל, הוא לא כבר לא יקבל את מיליון השקלים שרצה, ולא, לא מהריאליטי הבא, אלא בעקבות התביעה שהגיש נגד הקהילה הלהטב"ית על סך מיליון שקלים והגיעה ביום שני האחרון לסיומה לאחר שנמחקה והתיק בעניינה נסגר.

לעוד סיפורי סלבס:
איך הפתיעה בת הזוג את איתי תורג'מן?
איזה קמפיין חדש קטפה קייטלין ג'נר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בדצמבר 2014, פרסם בן, טור בוואלה! NEWS תחת הכותרת "מול גל העבריינות ההומואית", בו הוא קורא למדינת ישראל ולציבור לנקוט בצעדים שימנעו את התפשטות תופעת ההומוסקסואליות. הקהילה הקימה קול זעקה גדול נגד בן ואמירותיו וביקשה לנקוט באמצעים נגדו.

הפובליציסט החליט להשיב אש, ובצעד מאוד לא שגרתי הגיש תביעה נגד הקהילה הגאה (דרך האגודה לשמירת זכויות הפרט) על סך מיליון שקלים, בה טען כי בגלל התקוממות הקהילה נגדו פוטר מעבודתו, ואיבד את משלח ידו.

אממה, לא כל כך פשוט להגיש תביעה של מיליון שקלים, מאחר ועל סכומים כאלה צריך לשלם אגרה של שני אחוזים וחצי, שהם, בחישוב פשוט, 25,000 שקלים - אלא אם כן אתה מצליח לשכנע את בית המשפט שהתביעה שלך מוצדקת מספיק, ושאין לך כסף לשלם את האגרה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תמונות מצעד הגאווה טיילת תל אביב. דרור עינב
תרימו!/דרור עינב

פליט הריאליטי ניסה לעשות זאת, אך לאחר שבית המשפט דחה פעמיים את ניסיונותיו (ואף חייב את בן לשלם לאגודת הלהט"ב 6,000 ש"ח אם ימשיך להגיש בקשות מסוג זה) – בן הודיע כי אין לו יכולת לשלם את הסכום. אי לכך, הודיע רשם בית המשפט הבכיר, אבי כהן, כי הוא מוחק את התביעה וסוגר את התיק.

עורכי הדין שייצגו את האגודה בהליך, חגי קלעי ואוהד רוזן, מסרו בתגובה: "מדובר בתביעה חסרת בסיס ומופרכת מיסודה, שהמילה 'הזוי' עושה אתה חסד, והיא נמחקה בדין ובצדק רב".

אימרי קלמן, יו"ר שותף באגודה, מסר בתגובה: "לפני שנה שמחנו לנצח את מנחם בן בגזרה התקשורתית, כשדרשנו להוריד את מאמר האימה שלו שהיה עמוס בלהטבופביה חמורה ומסוכנת, והמאמר אכן ירד. כעת, אנו שמחים לנצח אותו שוב, הפעם בגזרה המשפטתית, לאחר שהרשם הבכיר של בית המשפט הורה על מחיקת התביעה ההזויה שלו נגד אגודת הלהט"ב. מקווים שלא להפגש בו בעוד גזרות ומקווים שהמסר שלנו חדר עמוק, אליו ולאחרים שחושבים שיש מקום ללהטבופוביה בישראל".


וואלה! סלבס מעדיפה לטבוע בבריכות דגים מאשר לתבוע בבתי משפט.

מה דעתכם על התביעה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully