וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלי ברי ואוליביה מרטינז מתגרשים

27.10.2015 / 19:54

אחרי שנתיים של נישואים מאושרים ודביקים במיוחד, אחד הזוגות היותר סקסיים של הוליווד מחליט להתגרש ולפרק את החבילה שכוללת את בנם המשותף. בהודעה משותפת, הם מאשרים ומספרים שעשו זאת בלב כבד. וואלה! סלבס סוף לסיפור

האלי ברי, אוליביה מרטינז. GettyImages
בזמנים טובים יותר/GettyImages

לפעמים וואלה! סלבס מפתיעה גם את עצמה. רק אתמול היא תהתה מה עובר על האלי ברי בעקבות פרסום התמונות שלה, בהן היא נראית שלא במיטבה, והנה היום נחשפת התשובה - אשת החתול ובעלה, השחקן אוליביה מרטינז, החליטו להתגרש.

"בלב כבד החלטנו להתגרש", מסרו השניים בהודעה משותפת לתקשורת, "אנחנו ממשיכים הלאה עם אהבה וכבוד ומתמקדים כרגע במה שטוב לבן שלנו. אנחנו מאחלים אחד לשנייה רק אושר בחיים ומקווים שתכבדו הפרטיות שלנו, ויותר חשוב של ילדנו, בזמן שאנחנו עוברים את התקופה הקשה הזו".

רוצים עוד רכילות?
בקרוב על איילון: סיון קליין בתחתונים וחזייה
סורפרייז: מי הגיע למסיבת ההפתעה של תורג'י?

האלי ברי, אוליביה מרטינז. GettyImages
ביוש/GettyImages

כזכור, ברי ומרטינז הכירו ב-2010 על סט הצילומים, ולאחר שלוש שנות זוגיות - ברי נכנסה להריון. זמן קצר לאחר מכן, החליטו השניים להינשא בטקס מרגש בפריז. כעת, השניים החליטו לפרק את החבילה שכוללת את בנם הצעיר מאקו-רוברט ואת בתה של ברי, נלה אריאלה, אותה הביאה לעולם עם הדוגמן גבריאל אוברי, ממנו התגרשה ב-2010.

נראה כי ברי כבר התרגלה לכותרות שכאלו, מאחר ומדובר בסיבוב שלישי שלה, לאחר שב-1992 נישאה לדיוויד ג'סטיס ממנו התגרשה לאחר חמש שנים. ב-2001 נישאה ברי לאריק בנט, גם ממנו התגרשה לאחר 4 שנים. עכשיו נותר לראות אם יהיה סיבוב רביעי.

בפעם הרביעית וואלה! סלבס מבקשת לאפה שווארמה. ומלא עמבה!

מה דעתכם על הגירושים? רכלו לנו בפייסבוק

עוד באותו נושא

מי תובע את האלי ברי על מליוני דולרים?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו הכל ברור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully