וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי קוקוס ועשרות מאבטחים: הדרישות של קניה ווסט בישראל

וואלה! סלבס

28.9.2015 / 18:24

מה בעלה של קרדשיאן צריך כדי להופיע בתל אביב? רגע לפני שינחת כאן, אנשי הצוות של קניה ווסט העבירו הוראות מדויקות בנוגע למה שצריך להמתין לראפר בסוויטה הפרטית. הפתעה: זה לא כולל אף משקה אלכוהולי. וואלה! סלבס הולילנד

ניר פקין

(בווידאו: קניה ווסט, בביקורו הקודם בארץ הקודש)

מדובר כנראה במוטיב חוזר: כוכב על אמריקני מגיע לביקור קצרצר בישראל, מתאהב בנופים או במעריצים או מבין שלא מדובר במדינת עולם שלישי - וחוזר כדי לתת שואו על הבמה. מריה קארי כבר עשתה זאת במהלך הקיץ, אך כעת כדי לסיים את העונה החמה כהלכה, הראפר הענקי קניה ווסט יבלה ימים ספורים בתל אביב, בהם גם יעלה על הבמה.

אחרי שביקר כאן באפריל האחרון למשך 24 שעות, ביום שלישי הקרוב ינחת בעלה של קים קרדשיאן (ואחד מאמני הארנ'בי המצליחים והמוערכים ביותר בעולם) לביקור בן שלושה ימים בהולילנד, שבמהלכם אף יעניק ביום רביעי (ה-30 בספטמבר) הופעה ענקית באצטדיון רמת גן. אבל כיאה לדיווה שהוא גם אביה של נורת' ווסט, לקניה יש דרישות עוד בטרם עלה על המטוס שינחית אותו בארצנו הקטנטונת.


עוד סיפורי סלבס:
הללויה! קים קרדשיאן וקניה ווסט מטבילים את בתם בירושלים
קניה ווסט עושה בושות בדיסנילנד

קניה ווסט. ניר פקין
בפעם הקודמת בישראל. קניה ווסט/ניר פקין
קניה ווסט, נורת' ווסט. מור שאולי
עם הבייבי נורת' ווסט, אחרי ההטבלה בירושלים/מור שאולי

לוואלה! סלבס נודע כי כיאה למוזיקאי המגה-מצליחה שהוא, יש למיסטר ווסט לא מעט תנאים שהוצבו בפני המפיקים - כאלה שאמורים להבטיח שהכוכב יהיה מרוצה, כך שהמופע יהיה מרשים עבור הקהל המקומי בהתאמה. הראפר ינחת בנתב"ג בטיסה פרטית ומשם ייסע ישירות לסוויטה המלכותית של מלון דן שבתל אביב. הצוות הגדול שלו, ישהה באחד מ-40 החדרים שהפקת המופע דרשה מהמלון שעל חוף הים.

מה ימתין לו בתוך הסוויטה, שבה ישהה ככל הנראה לבד (בכל זאת, אשתו מלכת הריאליטי טראש נמצאת בשלבים מתקדמים של הריונה השני)? שלל קערות מלאות בפירות מקומיים, המון בקבוקים של מי קוקוס, מי טוניק ומשקה דיאט אפרסקים. בשונה מתדמית הבאד בוי שלו, ווסט דרש להרחיק מהמקום כל משקה אלכוהולי או ממתקים, בכל זאת, הוא צריך לשמור על הפיגורה כדי להשתחל לבגדים שהוא מעצב.

בין הדרישות של ווסט, שיגיע עם סוללת מאבטחים פרטית - גם הוראות מדוקדקות לתגבר את מערך השמירה המקומי סביבו. כך כשיבלה ברחבי העיר הגדולה כאן, סביר להניח שהמעריצים לא יצליחו לגנוב צילום סלפי של הראפר, שעל פי התכנונים יוקף בעשרות מאבטחים בכל מקום שאליו יגיע. הו, ייזוס, איזה שיגעון.


וואלה! סלבס מתנדבת לשמש כחומה אנושית בין קניה לבין המעריצים של קים קרדשיאן. היא גם ככה חשה כמו הולי גרייל.


רכלו על ביקורו של קניה ווסט בארץ גם בפייסבוק

הוא חוזר!

קניה ווסט זועם (ורוקד) בנתב"ג. צפו

לכתבה המלאה
קניה ווסט. GettyImages
היכונו לביאת ייזוס! קניה ווסט על הבמה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully