וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט עושה בושות בדיסנילנד

17.6.2015 / 17:02

בזמן שעשרות אנשים הגיעו לדיסנילנד וצפו בהצגה 'פרוזן' והריעו לכוכבים, היה בחור אחד בקהל שהעדיף לנמנם. אתם בטח תזהו אותו כקניה ווסט, נו, הבעל של קים קרדשיאן, שכנראה היה עייף מיום ההולדת של בתו שחגגה שנתיים בפארק המפורסם. וואלה! סלבס מתישה

עריכה: קשת סידי

כל ילד או ילדה שתשאלו יגיד לכם ש'פרוזן' היא ללא ספק אחת ההצגות היותר מפורסמות ומרתקות שיצאו מבית היוצר של דיסני. טוב נו, לא אם אתם שואלים את קניה ווסט, שהחליט שההצגה שמבוססת על הסרט כל כך מעניינת עד כדי שינה.

רוצים עוד רכילות?
צפו: השאלה שהדהימה את מושיק עפיה
סטלה עמר על רתם איזק: "חסרת אישיות, עלובה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ZZZZZ... קניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת חגיגות השנתיים לביתם המתוקה נורת' ווסט, החליטו קים קרדשיאן ובעלה לחגוג את המאורע כמו שרק הם רגילים – ברעש וצלצולים ולקחו את כל המשפחה לטיול בדיסנילנד. פאן, לא? נראה שווסט היה כל כך מותש מהיום הארוך, עד שבמהלך ההצגה המפורסמת הוא החל לנקר עד שנרדם אל מול עשרות צופים שהיו, איך לומר, קצת יותר נלהבים ממנו. כמה נלהבים? עד כדי כך שהוציאו את הסלולרים שלהם. לא בשביל לצלם את ההצגה, אלא את קניה הישנוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קים קרדשיאן. ספלאש, ספלאש
כמה דקות לפני. קים וקניה עם הבת נורת'/ספלאש, ספלאש

כזכור, אתמול (ג') ביקרה משפחת קרדשיאן - ווסט בפארק השעשועים, שם חגגו יום הולדת לבתם הקטנה. קים קי ניצלה את ההזדמנות לעלות בפעם האחרונה על המתקנים, לפני שהבטן הטופחת שלה כבר לא תאפשר לה להנות ממתקנים כאלו. מי שלא ממש הראתה התלהבות יתרה, היא דווקא הבת הקטנה שלא ממש הבינה מה רוצים ממנה. באסוש

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

בפעם האחרונה שוואלה! סלבס ראתה את פרוזן היא נורא התרגשה. מהבחור שישב לידה ומישש לה את הישבן עד שגילה שזה לא הדלי פופקורן שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully