וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצח הפסיד כסף? השאלה שהדהימה את מושיק עפיה

17.6.2015 / 10:10

מושיק עפיה לא הפסיק לחייך אחרי שגילה שהוא הזוכה בעונת ה-VIP של "האח הגדול" - גם לא כאשר נשאל על השכר מהריאליטי שהוקפא על ידי בית המשפט ועל האופן שבו התנהג בבית. וואלה! סלבס חלום מתוק

צילום עדו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

חברים, מכרים ושלל אנשי ביצה שיחפשו את קרבתו של הזמר מושיק עפיה בתקופה הקרובה, כנראה יצטרכו להתרגל למילים של השיר "אני לא זמין" - ככה זה כשאתה מוכתר כזוכה עונת ה-VIP של "האח הגדול" והופך לאישיות חשובה, אך גם עמוסה מאוד. רגע אחרי שיצא אחרון מהבית המתועד ביותר במדינה, וואלה! סלבס תפסה את זוכה העונה החייכן לשיחה צפופה שכולה התרגשות ושאלה שהפתיעה את הזמר המסלסל.

עפיה, סיפר שהוא צריך להתרגל לתואר הווינר, "אני מאושר ומתרגש, בעיקר עדיין לא מעכל. אני מאמין שהזמן יעשה את שלו", הודה בהתרגשות ואמר שעד לרגע ההכרזה לא ידע אם יזכה, "רציתי כמו כולם. הצבתי לעצמי יעד להגיע לגמר וקיבלתי הפתעה נוספת, זה שזכיתי". קולולולו.


עוד סיפורי סלבס:
סתיו סטרשקו: "מאוד התאכזבתי מאיציק זוהר"
צפו: דנית זמרת החתונות מתחרפנת באירופה
יהודה לוי ושלומית מלכה מתאמנים

מושיק עפיה האח הגדול VIP. צילום: אורטל דהן,
מתרגל לתואר הזוכה. מושיק עפיה עם ארז טל ואסי עזר/צילום: אורטל דהן

כאשר נשאל מה חשב על הביקורות להן זכה גם בתוך בית "האח הגדול", על כך שהיה נחמד מדי ולא התעמת עם אף אחד מחבריו לריאליטי, ענה ש"אין לי מושג. כל מה שעשיתי בבית 'האח' זה מי שאני ומה שאני... הכירו אותי את מי שאני כאדם ולא כזמר, זו היתה המטרה העיקרית שלי".

אבל אז, וואלה! סלבס פשוט היתה חייבת לשאול את עפיה על הפרסומים סביב העובדה שהשכר שהיה אמור לקבל במסגרת ההשתתפות בתכנית - הוקפא על ידי בית המשפט בגלל החובות הכספיים בסכומי עתק שצבר. עפיה, לא הפסיק לחייך אך ענה ש"לא ידעתי על זה וזה גם הכי פחות מעניין אותי. בעזרת השם אני עולה על דרך המלך", הבהיר. "אני כבר יוצא מהתקופה הזו, זה חלק מהחיים. זה משהו שחישל אותי והכל בסדר, אין תלונות". הכי בסדר.


וואלה! סלבס רצתה למסור למושיק ד"ש מדודי מליץ, אבל שכחה איפה הוא נמצא היום.


רכלו על הזכייה של מושיק עפיה בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מושיק עפיה. עידן שחם, עידו שחם
עולה על דרך המלך. מושיק עפיה/עידו שחם, עידן שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully