וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ג'נט ג'קסון התאסלמה, לפני שהתחתנה"

שירות וואלה! סלבס

24.9.2015 / 13:30

המעריצים נרגשים: האם הפופסטאר האמריקנית החליטה להמיר את דתה מנצרות לאסלאם, רק כדי שתוכל להינשא למיליארדר וויסאם אל מאנה? על פי הדיווחים "ג'נט ג'קסון מרגישה בבית מאז שהתאסלמה". וואלה! סלבס אינשאללה

ג'נט ג'קסון. AP
יא חביבתי! ג'נט ג'קסון/AP

אללה הוא אכבר, ג'נט ג'קסון המירה את דתה מנצרות לאסלאם? לפני ימים ספורים נפתח סיבוב ההופעות החדש של הפופסטאר בארצות הברית - בו מיס ג'קסון בת ה-49 לא החליפה את הבגד הצנוע שבו עלתה על הבמה אפילו פעם אחת במהלך ההופעה.

התוצאה: שמועות ודיווחים מסביב לעולם, על כך שאחותו של מלך הפופ המנוח התאסלמה זמן קצר לפני שנישאה לבעלה הנוכחי, המיליארדר הקטארי וויסאם אל מאנה. העובדה שהיא מסיימת את המופע ב"אינשאללה", רק מאששת את השינוי שעברה.


עוד סיפורי סלבס:
גלית גוטמן חגגה יומולדת - מי הגיע לברך?
החופשה הרומנטית של ליאור שליין ומירב מיכאלי

ג'נט ג'קסון. GettyImages
ג'קסון ובעלה, ויסאם אל מאנה/GettyImages

ג'נט ג'קסון לבושה היטב, בשונה מבגדי ההופעה הפרובוקטיביים שלה בעבר? כן, זה נכון. "היא לוקחת את דתה החדשה כל כך ברצינות, עד שהחליטה להפסיק עם הלבוש הנועז והריקודים הלוהטים על הבמה", מדווחים יודעי דבר לצהובונים בבריטניה, "היא מרגישה בבית מאז שהמירה את דתה מנצרות לאסלאם, בני משפחתה ממש מכבדים אותה על הבחירה". זאת, גם לאור העובדה שאחיה ג'רמיין ג'קסון התאסלם אף הוא לפני כעשור.

על פי הדיווחים, המהלך של נסיכת הפופ התרחש רגע לפני שהתחתנה עם אל מאנה בטקס סודי בהחלט, שהפתיע את מעריציה, אי שם בשנת 2012. "היא למדה על הדת במהלך תהליך ההמרה, כך שהימים של הריקודים הפרובוקטיביים והמילים המיניות בשירים שלה חלפו ולא יהיו עוד", מגלים מקורבים לאתרים מוסלמיים על ג'קסון הצעירה.


וואלה! סלבס סוגדת לפחמימות.


רכלו על ג'נט ג'קסון, מוסלמית, בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully