וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופשה הרומנטית של ליאור שליין ומירב מיכאלי

23.9.2015 / 21:02

חברת הכנסת ניצלה את הפגרה שקיבלה ממקום העבודה, ארזה כמה מזוודות וכמובן את בן הזוג האוהב לחופשה רומנטית ולא ממש שגרתית. תוכלו לראות אותם שוב רק בעוד שבועיים. וואלה! סלבס צ'ופסטיק

ליאור שליין, מירב מיכאלי. ניר פקין
יאללה טסים. מירב וליאור/ניר פקין

אם גם אתם מחפשים יעד מעניין לחגים, כזה שסביר להניח לא תראו שם ישראלים מתרוצצים ממקום למקום ושוברים את השיניים באנגלית עם מבטא ישראלי כבד - אולי כדאי שתתייעצו עם חברת הכנסת מירב מיכאלי ובן הזוג החמוד שלה, ליאור שליין.

בזמן שאתם בוודאי תנפשו באיזה קלאב בטורקיה, יוון או סתם צימר בצפון - הזוג המתוק החליט שהוא הולך על הגרסא היותר מדליקה, כך שאם תסתובבו בשווקים של שחנגאי או סתם ברחובות בייגי'ן, אל תתפלאו אם תתקלו בחברת הכנסת ומגיש הטלוויזיה המסוקס.

ליאור שליין, מירב מיכאלי. אביב חופי
ארזתם לבד?/אביב חופי

מיכאלי, שנמצאת בפגרת חגים במקום העבודה שלה (הכנסת, כאילו דא?!) החליטה להתרענן קצת מכל הצעות החוק והמריבות במשכן וארזה מזוודות וכמובן את בן הזוג, שנמצא גם הוא בחופשה מתכנית הסאטירה "גב האומה' וטסו לחופשה רומנטית בסין.

אם אתם ממש מתגעגעים, תאלצו להמתין שבועיים, אז חוזרים השניים מהטיול הארוך הישר אל מקומות העבודה שלהם, מאחר והתכנית המדוברת של שליין חוזרת לעונה חדשה. העיקר שיביאו טובלרון.

כשוואלה! סלבס רוצה להרגיש בסין, היא פשוט נכנסת לסושיה הקרובה ותוקעת צ'ופסטיקס בשיער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully