וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה דיוויד האסלהוף?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

18.9.2015 / 4:23

פעם הוא לחם בפשע כ"אביר על גלגלים" ואז גם רץ על החוף יחד עם המצילים של "משמר המפרץ" - אך מאז השחקן דיוויד האסלהוף הספיק להתבגר מול המצלמות, לא תמיד בחינניות. צפו. וואלה! סלבס שיזוף

אימג'בנק GettyImages

שלפו את בגדי הים האדומים מהארון, הכינו את המצופים ומרחו את מקדם ההגנה - אתם עומדים לבחון את דיוויד האסלהוף, למעשה המציל הכי מפורסם על המסך בכל הזמנים, לפחות עד להודעה חדשה. זוכרים את מיטץ' או אפילו קודם לכן, את האביר על גלגלים? הנה הוא במלוא תפארתו, כבר בן 63!

השחקן האמריקני שכיכב על המסך במהלך שנות השמונים והתשעים של המאה הקודמת, אמנם מופיע היום בעיקר בתפקידי אורח שמגחכים על ימי התהילה שלו (או באזכורים שוליים בראיונות עם פמלה אנדרסון, למשל) - אך לאחרונה חזר בתפקיד עצמו במסגרת ריאליטי על החיים היפים של ילדי בוורלי הילס (בתפקיד האב המפורסם של אחת ממשתתפות התכנית). זוכרים את הגוף החטוב וארשת הפנים הרצינית? עם בעיות אלכוהול כמו להוליוודי טיפוסי, סביר להניח שתראו איך הם השתנו.

אז כדי שתראו איך ה"הוף" (כפי שהוא מכנה את עצמו) כבר לא הצעיר שנוהג על מכונית מדברת או שט על החסקה, אלא שחקן מתבגר וקצת הזוי, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם האסלהוף, ומציגה לכם איך דיוויד נראה מאז שהכרתם אותו ועד היום. השינוי ניכר בהחלט.


הרי לכם וידוי: במשך שנים, וואלה! סלבס היתה מאוהבת והאמינה שתתחתן עם הוף, למרות שהיא נראית כמו קוף.


עוד מתיחות פנים: ברברה סטרייסנד | קלואי קרדשיאן | להקת הנסון | נטליה אוריירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully