וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'רי האליוול?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

26.9.2015 / 0:21

זוכרים את ג'ינג'ר ספייס - כי מאז שפרשה מלהקת הבנות המצליחה ביותר, הוציאה כמה שירים מצליחים ואז התאחדה עם הספייס גירלז, נעלמה מחדש. איך ג'רי האליוול נראית היום? צפו. וואלה! סלבס זנגוויל

אימג'בנק GettyImages

מה דעתכם לתבל את החיים שלכם? הרי זה מה שג'רלדין אסטל האליוול - או כפי שאתם מכירים אותה ג'רי "ג'ינג'ר ספייס" האליוול - ניסתה לעשות במשך שנים כחברה בלהקת הבנות מאנגליה שנחשבה למצליחה ביותר בעולם, הספייס גירלז. כלומר, עד שעזבה אותה בשנת 1998, רק כדי להתאחד מחדש בערך עשור מאוחר יותר. הכי מרגשת, ג'ינג'ית.

ג'רי, שחגגה בקיץ את יום הולדתה ה-43, לא רק היתה המנהיגה הצבעונית והשובבה ביותר של בנות התבלין, אלא גם זו עם קריירת הסולו המצליחה ביותר אחרי שהפסיקו לתפקד כלהקה. למרות הכל, נותרה קרובה מאוד לוויקטוריה (שהצליחה להאפיל על כולן), מל בי, אמה ומל סי, שתמכו בה גם כששחררה שירי סולו מצליחים (גשם של גברים, מישהו?), הביאה לעולם את בתה בשנת 2006 או נישאה באביב האחרון.

ג'ינג'ר חריפה? כי עם השנים ניכר עליה שעיצבה את עצמה מחדש, אם בזכות טיפול פלסטי, צבע שיער או בזכות גנטיקה משובחת (נניח, וואנאבי. אבל ממש). לכן, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם האליוול - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה הזמרת הבריטית, מאז התקופה שהיתה צעירה נשכנית ששרה על המאהבים שלה ועד לימים אלה ממש.


וואלה! סלבס חובבת ג'ינג'ר, במיוחד כשהוא מגיע לצד הסושי.


עוד מתיחות פנים: דיוויד האסלהוף | ברברה סטרייסנד | קלואי קרדשיאן | להקת הנסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully