וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנן דוהרטי חלתה בסרטן השד

שירות וואלה! סלבס

19.8.2015 / 23:50

השחקנית וכוכבת "בוורלי הילס 90210" המיתולוגית, חשפה שהיא סובלת מסרטן השד - במסגרת תביעה נגד מנהל הכספים שלה, שלטענתה לא שילם את דמי הביטוח הרפואי. כעת, ייתכן שדוהרטי תאלץ לעבור כריתת שד. וואלה! סלבס טים ברנדה

שאנן דוהרטי. GettyImages
איחולי בריאות, ברנדה. שאנן דוהרטי/GettyImages

יום לא פשוט עובר על מעריצי הדרמה המיתולוגית "בוורלי הילס 90201": כאילו הגילוי על בריאן אוסטין גרין (דיוויד סילבר), שנפרד מאשתו בשנים האחרונות מיגן פוקס, כעת מגיעות חדשות מצערות גם מכיוונה של השחקנית שאנן דוהרטי. מי שגילמה את דמותה של ברנדה וולש האהובה בלהיט הנעורים הטלוויזיוני, חשפה אמש (ד') כי חלתה בסרטן השד.

הגילוי של כוכבת הניינטיז, שביקרה בישראל ועוררה התרגשות לפני כשלוש שנים, נעשה במסגרת תביעה שהגישה דוהרטי כנגד המנהל העסקי ששכרה בשנים האחרונות - בטענה שלא שילם את דמי הביטוח הרפואי שלה בשנת 2014, אז היתה אמורה לעבור בדיקות תקופתיות באופן קבוע. לטענתה, לא יכלה להגיע לרופא כיוון שתשלום הביטוח לא הועבר על ידי מנהלה כראוי, מה שגרר דחיה בבדיקות, שלמרבה הצער הצביעו על גידול סרטני בחזה - בחודש מרץ השנה.

עוד סיפורי סלבס:
מדונה התפרעה ביום הולדתה, השכנים הזמינו שוטרים
אללי: מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין נפרדו
בר רפאלי: "אכנס להריון עוד השנה"

שאנן דוהרטי. ניר פקין
דוהרטי בביקורה בישראל, בשנת 2012/ניר פקין

לדבריה של ההוליוודית שכיכבה גם בסדרה "מכושפות" וסרטים רבים, אחרי שגילתה כי הביטוח לא שולם, למעשה לא יכלה לחדש אותו עד לשנה האזרחית הנוכחית - אז, הגידול הסרטני היה בשלב מתקדם יותר. עם הגילוי, הרופאים הסבירו לדוהרטי שהסרטן נמצא בשלב מתקדם וכי לפי שעה תאלץ לנקוט באמצעים רפואיים כמו כימותרפיה ואפילו כריתת שד כפולה, מה שיכול היה להימנע אם היו מגלים על המחלה בשלב מוקדם יותר.

התביעה של דוהרטי, שזרקה את המנהל העסקי במהלך השנה שעברה, מציינת כי קיבל חמישה אחוזים מרווחיה אך לא ביצע את תפקידו כראוי ויותר מכך, סיכן את בריאותה בצורה חמורה. במקביל, גם בעלה של דוהרטי בת ה-44, קורט איזווארינקו, תובע את אותה חברת הניהול בנפרד על כך שניהלו את כספיו בצורה רשלנית. רק בריאות, כוכבת.


וואלה! סלבס מאחלת לשאנן שתהיה חזקה לפחות כמו ברנדה אחרי הפרידה מדילן.


אחלו לברנדה החלמה מהירה בפייסבוק

מתיחת פנים:

איך השתנתה שאנן דוהרטי?

לכתבה המלאה

דוהרטי עוסקת בסרטן השד, בתפקיד ברנדה ב"בוורלי הילס 90210":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully