וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: "אכנס להריון עוד השנה"

19.8.2015 / 14:00

הסופרמודל הישראלית משתתפת בפרויקט של מגזין האופנה ELLE שחוגג 30 - בגיליון מיוחד בו כוכבות בנות 30 מספרות על התכניות לעתיד. השאיפה של רפאלי? להיכנס להריון כשהיא בגיל העגול. וואלה! סלבס שואפת לריאות

צילום מסך

בווידאו: בר רפאלי מבקשת משאלה (אינסטגרם)

חודש וחצי לפני חתונת השנה - של בר רפאלי ועדי עזרא, ונדמה שהדוגמנית הבינלאומית לא נחה לרגע וכבר מסמנת לה את היעד הבא: הקמת בית בישראל, כולל הריון ראשון כבר בשנה הקרובה. שאפתנית!

רפאלי בת ה-30, לקחה חלק בפרויקט מיוחד של מגזין האופנה האמריקני 'ELLE', שיחגוג בספטמבר הקרוב 30 שנות דפוס - בפרויקט גדול שבו התאגדו 35 נשים מצליחות בנות 30, שסיפרו איך זה להיכנס לעשור הרביעי לחייהן ומה השאיפות והמטרות הבאות שלהן.

הטופמודל הישראלית, סיפרה למגזין על השנה הקרובה שלה ואף יצאה אף בהכרזה מרגשת. "אני מתחתנת, אני בונה בית. אני כנראה אכנס להריון כשאני בת 30. אני הופכת לאשה בגיל 30", גילתה. מרגשת.


רוצים עוד חדשות חמות?
אורלי ויינרמן מבקשת תרומות: "ישראל משחקת בחיי, רוצה להקפיא את הביציות שלי"
בקרוב על הבמה: רונה לי שמעון ומשי קליינשטיין עושות אמריקה
שרה נתניהו חוגגת עם מריה קארי

הפקת אופנה ELLE. ELLE, צילום מסך
בר רפאלי עם נטליה אנסיסו, מרי אליזבת' וינסטד וכרמן קררה/צילום מסך, ELLE

הפרויקט השאפתני, לווה בצילומים מרשימים של צלם האופנה הנחשב, מארק סילגר - בחמישה לוקיישנים שונים ברחבי העיר ניו יורק. הנשים שנבחרו לפרויקט, סיפרו איך זה להגיע לגיל 30, כאשר אין "דד ליין" מאחוריהן.

בפרויקט המדובר, רפאלי חולקת תמונה יחד עם עם נטליה אנסיסו, שהיא אמנית ומורה, השחקנית מרי אליזבת' וינסטד וכרמן קררה - אחת הטרנסג'נדריות המוכרות והאהובות בארצות הברית, שהחלה את דרכה בריאליטי "רופול דראג רייס".

הפקת אופנה ELLE. ELLE, צילום מסך
עוד מהפרויקט השאפתני/צילום מסך, ELLE

מלבד רפאלי שזכתה לכבוד הבינלאומי, בפרויקט משתתפות גם זמרות, ספורטאיות, נשות עסקים, שחקניות ופוליטיקאיות כמו טיילור שיליניג כוכבת הסידרה "כתום זה השחור החדש", אנה קנדריק, אוברי פלאזה, אוליביה ווילד, אמריקה פררה ("בטי המכוערת"), כריסי טיגן ועוד.


השאיפה של וואלה! סלבס בגיל 30, הוא לחזור לגיל הזה.

הפקת אופנה ELLE. ELLE, צילום מסך
קיירה נייטלי על שער המגזין/צילום מסך, ELLE
הפקת אופנה ELLE. ELLE, צילום מסך
ג'ימיה קירק, מישל וו, מישה נונו וטי אורבת' מתוך ELLE/צילום מסך, ELLE
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully