וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה שאנן דוהרטי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

13.3.2015 / 16:05

ברנדה מ"בוורלי הילס 90210", שחזרה לכותרות לאחרונה? זה רק בגלל ששאנן דוהרטי תמיד היתה דיווה. אבל מה עבר על הפנים שלה מאז שהתפרסמה ועד היום, כשהיא בת 43? צפו. וואלה! סלבס תאומה

מתיחת פנים, שאנן דוהרטי/gettyimages

אז מה עובר על שאנן דוהרטי? לאחרונה, מי שגילמה את דמותה המיתולוגית של ברנדה וולש בדרמה "בוורלי הילס 90210", יצאה בחצי צחוק (וחצי ממש לא משעשע) כנגד אחיה על המסך - ג'ייסון פריסטלי, שטען שהיא "דיווה". למרות שהשחקנית בת ה-43 פרשה בזמנו מסדרת הלהיט בגלל שהתנהגה בצורה שאילצה את ההפקה לזרוק אותה מהצוות, היא כנראה זכרה את הדברים אחרת והזכירה לעולם שהיא עוד כאן.

דוהרטי (או בפשטות - ברנדה), החלה להופיע על המסך כבר שהיתה בת 10 בסדרה המיתולוגית "בית קטן בערבה". אחר כך, השתלבה בסרטי טינאייג'רים כמו "עכברי קניון" עד לפריצה הגדולה, סליחה, ענקית, עם הדרמה על חבורת העשירים משכונת היוקרה שמקבלים צמד אחים חדש לבית הספר. בהמשך, למרות האיטטוד שיחקה אחר כך גם ב"מכושפות", הופיעה ב"רוקדים עם כוכבים" האמריקנית, התחתנה שלוש פעמים- ואפילו הספיקה לתת לפני כשלוש שנים גיחה יח"צנית לארץ הקודש, שריגשה את חובבי הניינטיז.

אבל מה קרה לפנים של הדיווה? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם דוהרטי - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שהשחקנית הכי ביץ' על סט דרמת הנוער עברה מאז שהתחילה כצעירונת מלהיבה ועד לכוכבת (העבר, אלא אם תכנית ריאליטי בערוץ כבלים נידח נחשבת) שהיא כיום. אז מה עבר על פניה של ברנדוש? קבלו אותה.


וואלה! סלבס תמיד היתה במחנה של ברנדה. ביץ'.


עוד מתיחות פנים: סיה | אומה תורמן | כריסטיאן בייל | ג'ון טרבולטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully