וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אומה תורמן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

27.2.2015 / 0:04

הוליווד כמרקחה, האם הבלונדינית האלגנטית של תעשיית הקולנוע האמריקנית עברה טיפולים קוסמטיים בפניה? אחרי יותר משלושה עשורים על המסכים - צפו במצב האומה, תורמן. וואלה! סלבס לא נגענו

אימג'בנק GettyImages

לפני כשבועיים, הוליווד סערה בגלל תמונות של השחקנית הוותיקה, אומה תורמן. הסיבה: כוכבת סרטי "להרוג את ביל" הבלונדינית, שתציין בקרוב את יום הולדתה ה-45, הגיעה לפרמיירה נוצצת כשפניה נראות שונה לחלוטין, ממש כאילו עברה אצל המנתח הפלסטי רגע לפני שצעדה על השטיח האדום. הכצעקתה? כיוון שימים ספורים אחר כך התראיינה מול המצלמות וסיפרה שכל הבלאגן היה בגלל תעלול איפור וזה הכל.

הבלונדינית המרשימה, שמופיעה על המסך כבר מאז סוף שנות השמונים של המאה הקודמת, לא רק כיכבה בכמה סרטים שהפכו לקלאסיקות מודרניות, אלא אף ניהלה מערכות יחסים זוגיות שעניינו את הצהובונים. בין השאר, היתה נשואה לשחקן גארי אולדמן, רק כדי לעזוב אותו ואז להינשא למי שהפך לימים לאקס המיתולוגי שלה - השחקן אית'ן הוק. מאז, הביאה לעולם שלושה ילדים, התארסה-נפרדה-התארסה ואז ככל הנראה נפרדה שוב מבן הזוג המיליונר שלה. הכי מעניינת!

אבל מה עבר על המראה של הכוכבת? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם הכלה המדממת, ומציגה לכם איך היא נראתה מאז שהכרתם אותה ועד היום. השינוי של תורמן, ולא רק זה של צבע השפתיים שלה, יירגש אתכם. הכי מצב האומה.


וואלה! סלבס לא צריכה תפקיד בסרט כדי לרצות להרוג את כולם, כמו הכלה של "קיל ביל".


עוד מתיחות פנים: כריסטיאן בייל | ג'ון טרבולטה | קריסטין דייוויס | מלאני בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully