וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומה תורמן מגיבה: "אף אחד לא אהב את איפור הפנים שלי"

שירות וואלה! סלבס

13.2.2015 / 15:15

גם אתם נבהלתם כשראיתם מה קרה לפניה של הכוכבת ההוליוודית אומה תורמן? בראיון שהעניקה כמה ימים אחרי הדיווח על ניתוחים קוסמטיים, הסבירה שמדובר באיפור פנים שונה. וואלה! סלבס מייק אפ

אומה תורמן. GettyImages
ובכן, איפור גבירותי ורבותי. אומה תורמן/GettyImages

טוב, אז העולם יכול להירגע. לא שהוכרז שלום עולמי והקרחונים עדיין נמסים בגלל ההתחממות הגלובלית, אבל השחקנית אומה תורמן לא עברה ניתוח פלסטי בפניה. כנראה.

ימים ספורים אחרי שצעדה על השטיח האדום וצולמה כשפניה נראות שונות באופן משמעותי - מה שעורר גל דיווחים על הליך קוסמטי שעברה בכדי להעלים את סימני הגיל והקמטים - תורמן מבהירה מול המצלמה שמדובר בסך הכל בתאונת איפור, שגרמה לה להראות שונה לחלוטין מכפי שהעולם זוכר את כוכבת סרטי "להרוג את ביל".


עוד סיפורים נוצצים:
גלית גוטמן חוטפת זבנג לפנים
ענו על חידון הסלבס הרומנטי לוולנטיינז דיי
סקסי: מי המפורסמים שבילו בבכורת הסרט האירוטי?

אומה תורמן. יוטיוב, צילום מסך
טבעית? תורמן בראיון שבו הסבירה הכל/צילום מסך, יוטיוב

תורמן, התראיינה אתמול (ה') לתכנית בוקר אמריקנית לקידום הסדרה "הסטירה" שבה היא מככבת. במהלך שיחת הבנות, לא רק שהשחקנית בת ה-44 נראתה כמו עצמה (ופחות כמו מעין חייזר שזוף), אלא אף נדרשה להתייחס לשמועות באופן ישיר. "אני יודעת שנראיתי מוזר ממש", הודתה הבלונדינית בחיוך רציני, "אני לא יודע, אלא רק מניחה שאף אחד לא אהב את האיפור שלי".

ההוליוודית השמורה, נראתה טבעית ונינוחה עד כמה שניתן, בזמן הראיון - שבו כנראה נעזרה בפחות איפור מאשר בערב שבו הגיעה לבכורת הסדרה החדשה שלה. "אני במקצוע הזה כבר שנים על גבי שנים. אנשים אומרים דברים נחמדים ואומרים דברים מרושעים, שיהיה", סיכמה את הנושא המסקרן, "לוקחים את הטוב עם הרע".

מצב האומה

היום שאחרי חשיפת הפנים של אומה תורמן

לכתבה המלאה

מלבד הכוכבת, שבטח לא תנסה להשתמש בליפסטיק הכהה מול המצלמות עד תום הקריירה שלה, כלי התקשורת האמריקנים ראיינו גם את המאפר הצמוד של תורמן - שהסביר מה בדיוק קרה באותו הערב, שעורר כל כך הרבה תהיות.

"התנסינו באיפור, צבענו את הגבות והשפתיים בצבעים עזים, כדי לקבל תחושה צרפתית ומראה של פנים מתוחות יותר", פטפט המאפר, שכנראה לא יעבוד יותר בתעשיית הקולנוע. כלומר, אלא אם רנה זלווגר התלהבה ותקבל אותו לג'וב.


זאת הסיבה שוואלה! סלבס מתאפרת בעצמה. אף אחד לא יכול להסתיר את השפם המציק כמותה.


רכלו על התירוץ של אומה תורמן בפייסבוק

אומה תורמן לפני ואחרי השינוי. GettyImages
לפני, אחרי וכל מה שבין לבין. אומה תורמן בעבר וכפי שנראה השבוע על השטיח האדום/GettyImages
רנה זלווגר. GettyImages
הקורבן הקודם של המנתחים הפסלסטיים. רנה זלווגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully