וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן צחק על מריה קארי, המעריצים: "אתה חתיכת סמרטוט"

וואלה! סלבס

20.8.2015 / 0:10

המוזיקאי הישראלי החליט לצחוק בפומבי על העובדה שהדיווה האמריקנית הגיעה להופעה במגרש הביתי שלו - ועורר סערה ברשת. "יש לך קול של קרפדה, איך אתה מעז?", כתבו מעריצים. וואלה! סלבס חסרת טעם

(צילום גולשים)

מתברר שלמרות שלל המוזמנים הנוצצים שבילו השבוע בהופעה של מריה קארי בישראל (כולל אשת ראש הממשלה נתניהו), היו כמה אושיות מקומיות שלא נהנו מהעובדה שהדיווה האמריקנית ואחת הזמרות המפורסמות בעולם נחתה על הבמה בראשון לציון. נניח, אביב גפן - מוזיקאי, שופט ריאליטי ופרובוקטור - שהחליט לצחוק עליה בפומבי.

התוצאה? זעם ותגובות נאצה מכיוון מעריציה הישראלים של קארי, או סתם מכאלה שלא אהבו את הבדיחה, שחשבו שהיא חסרת טעם או שהזמר עם הפה הגדול כלל לא נמצא במקום שבו הוא יכול להעביר את הביקורת שלו עליה. אבל במילים הרבה פחות עדינות.


עוד סיפורי סלבס:
בר רפאלי: "אכנס להריון עוד השנה"
מדונה התפרעה ביום הולדתה, השכנים הזמינו שוטרים
אורלי ויינרמן מבקשת תרומות: "ישראל משחקת בחיי, רוצה להקפיא ביציות"

אביב גפן, מריה קארי. עיבוד תמונה
חרם? אביב גפן VS מריה קארי/עיבוד תמונה

אתמול (ד'), ביום שאחרי ההופעה המדוברת של קארי בארץ, כתב גפן בעמוד הפייסבוק הפומבי שלו (אחריו עוקבים עשרות אלפי אנשים) - "מריה קארי בישראל, איפה הBDS כשצריכים אותם...". הוא התכוון לקמפיין לחרם על ישראל, שכולל חרם כלכלי, אקדמי ותרבותי, שבגללו אמנים וגופים תרבותיים שונים זכו לאיומים או אפילו נמנעו מלהגיע להציג באזור - מה שמן הסתם לא מנע מהזמרת הגדולה לעלות על הבמה מול עשרות אלפי ישראלים. הרי, כמה נעים שאפשר לפלוט מה שרוצים ברשת החברתית, לא?

עם זאת, רגע אחרי שפרסם את הסטטוס הפומבי המבדח שלו, החל מטח של תגובות נגד הזמר והאמרה שלו - שעשויה להיתפס כשנונה או חצופה מאוד. "לא, כי הקול שלך...", כתב מגיב אחד, לצד אמרות קשות יותר כמו "יש לך קול של קרפדה, איך אתה אפילו מעז...", "כי אתה אמן יוצא דופן עם מיליארדי מעריצים ברחבי העולם והון של מאות מיליונים. להזכירך, היית רלוונטי בשנת 95 ומאז אתה סתם דמות מכוערת ומיותרת", "איפה היה הקונדום כשהיה צריך אותו ולא היה נולד דפקט כמוך" או "אתה יכול להיות מקסימום שטיח של מריה קארי, חתיכת סמרטוט".

הסטטוס של גפן בפייסבוק:

אחרים, התייחסו לכך שגפן משתתף כמנטור בריאליטי כשרונות, כך שהוא לא הרבה יותר טוב מהזמרת שעליה העביר ביקורת. "מכרת את נשמתך לריאליטי ואתה מרשה לעצמך לפתוח את הפה? זה מקסים בעיניי", כתבו לו, "אין בעיה שהיא לא הטעם המוזיקלי שלך, אבל למה המרמור הזה? למה הכתיבה הזאת? מדובר באחת היוצרות (כן, מלבד היותה זמרת ענקית בחסד, היא גם כותבת ומפיקה) הגדולות בהיסטוריית המוזיקה. מה רע שהיא הופיעה פה ושימחה את המעריצים שלה? אין כבר על מה לכתוב אה?".

"אביב הפכת לאיש מעצבן", כתבה לו מעריצה, בעוד שאחר כתב "אתה פשוט כל כך קטן בגובה ובאופי...". "אתה עם קול העגל שלך כשאתה שר, עוד מעז להעיר ולהטיף לאחת הזמרות הטובות בעולם. אביב גפן, כנראה שאתה חולה במגלומניה (שיגעון גדלות) ואני מציע לך לך תטפל בעצמך ותבקש כדורים חזקים", כתב מגיב אחר, "אתה בסך הכל זמר בינוני עם קול מעצבן. לך תתמקד במה שאתה יודע לעשות תכתוב שירים ,תלחין ואל תיכנס למקומות שאתה מתגלה בסופו של יום כאפס מאופס!!". אאוץ'.


וואלה! סלבס זוכה לביקורת בכל יום מחדש. בתגובה, היא אוכלת את המבקרים, בלי מלח.


רכלו על מה שאמר אביב גפן על קארי בפייסבוק

מתיחת פנים

איך השתנתה מריה קארי?

לכתבה המלאה
מאריה קארי, הופעה בישראל. נמרוד סונדרס, מערכת וואלה!
אביב מי? מריה קארי בהופעה בארץ/מערכת וואלה!, נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully