וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר מדבר על הומופוביה: "נראה לי מטורף וחולה"

3.8.2015 / 16:34

השחקן הנחשק, שהתוודה בפני התקשורת כי הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם גבר, מזועזע גם הוא הוא מפשעי השנאה שקרו לאחרונה. "בכל מקום ובכל זמן אני אגנה את זה", אמר דנקר, "ואחשוב שזה הדבר הכי מזעזע שיכול להיות". וואלה! סלבס מחזקת

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יותם וקס

לפני כמעט שבועיים, כותרות הצהובונים המקומיים עסקו בדבר אחד: רן דנקר, שחקן מקומי מדובר וכוכב שהמסיס את לבן של נשים מפורסמות לא פחות ממנו בארץ - חשף כי בשלוש השנים האחרונות הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם גבר. מאז, הספיק דנקר להשיק הצגה חדשה על הבמה והיום, (ב'), לחגוג את תחילת החזרות על המחזמר החדש שבו יופיע בתיאטרון הבימה.

וואלה! סלבס הגיעה לברך את דנקר על השואו החדש, אבל ניצלה את ההזדמנות לדבר על החשיפה המרגשת ותחושת השחרור שבוודאי חש אחרי שגילה על אהבתו הנוכחית. אבל האם הוא נלחץ להופיע בפני התקשורת ימים אחרי שהצהיר כי הוא ביסקסואל? "מלחיץ היה לשיר מול כולם, כשהכל ראשוני", צחק והתכוון למחזמר "אוויטה" שבו יככב בקרוב, לפני שפנה לספר על הראיון המדובר שקיים ובו יצא מהארון. "אני חושב שכשבן אדם מדבר את הלב שלו, הוא מרגיש הרבה יותר חופשי וקל, וגם משלם על זה מחיר לפעמים, כמו שאנחנו רואים וזה לא אמור להיות ככה".


עוד סיפורי סלבס:
רגע לפני שנחשף: רן דנקר חוגג עם גילה אלמגור
גם משתתף גמר 'כוכב נולד' יוצא מהארון
המפורסמות מגלות: "נשרף לי השיער"

רן דנקר. מאצ'י הוף
"כשאתה חושף, מתעניינים". רן דנקר ב"הבימה"/מאצ'י הוף

אם גם אתם הרגשתם שדנקר קצת נעלם מהראדר, אל תתבלבלו, "אני פועל באינטנסיביות בתיאטרון בתקופה האחרונה... אולי קצת יותר בשקט", הסביר השחקן, "זה בדיוק העניין כשאתה חושף משהו מעצמך ואתה משתף, אז יש יותר התעניינות כנראה".

"מצד שני, אני לא מתכוון לשתף פעולה עם איזה פארסה גדולה שאני מרגיש שיש כרגע... היום אני מוכרח להיות כאן ולהתראיין לכל כך הרבה כלי תקשורת, אבל אני חי את חיי בשקט ובאהבה ובשמחה ובפרטיות, אני חושב שזה גם יישאר ככה", סיפר על החשיפה הגדולה שהחזירה אותו לכותרות מדורי הבידור - לראשונה מאז מערכות היחסים המדוברות שרן קיים עם נינט טייב, יעל פוליאקוב ואחרות. "אני אשמח מאד שהתעניינות תהיה באמת בדבר נפלא כמו שקורה היום בהצגה. זה בסדר, אני מבין שזה גם וגם".

לאחר פרסום הכתבה, במסגרתה סיפר על הזוגיות שלו עם הבמאי איתי ויזר, עלו גם ביקורת על כך שכוכב "אוויטה" בחר לחשוף את מערכת היחסים, ממש במקביל לעליית ההצגה החדשה שלו, מה שעורר בה עניין גדול יותר. "מן הסתם המקצוע שלי הוא לדבר ולהתראיין, כשאני מקדם הצגה... אבל זה היה מקום בחיים שלי, שתפס אותי, שבו הרגשתי שאני רוצה ומרגיש צורך לדבר. כל ביקורת על זה מרגישה לי כמו התקטננות".

אחרי שיצא מהארון

מי בן הזוג של רן דנקר?

לכתבה המלאה
רן דנקר. מאצ'י הוף
מגנה אלימות בכל דרך. רן דנקר/מאצ'י הוף

לצד תחושת החופש שדנקר עשוי היה לחוש אחרי שהתוודה כי אינו סטרייט, תחושות שונות הציפו אותו כישראלי לנוכח פשעי השנאה שהתקיימו בסוף השבוע, בהם מקרה הדקירה הנתעב במצעד הגאווה בירושלים שהביא למותה של שירה בנקי ז"ל ופצעה אחרים. כאשר נשאל אם הוא מרגיש שייקח על עצמו לייצג את קהילת הלהט"ב, הסביר דנקר כי לא בדיוק. "אני מרגיש שאני מדבר על עצמי בחופש ובכנות ואני לא מייצג אף גוף. האלימות שקורית כרגע היא לאו דווקא סביב הקהילה, יש אלימות", אמר, "אנחנו נמצאים בתדר של אלימות מאוד מאוד גבוה. כנגד זה, אני מגנה בכל דרך".

"אלימות נגד אנשים שרוצים לאהוב זה נראה לי אבסורד ומטורף וחולה - ולא כמו ש'הם' אומרים שזה חולה. כי בוא נסתכל על המציאות, יש פה משהו ביני לבין מישהו, בינך לבין מישהו, לאנשים כל כך דחוף לעצור את זה", הסביר בכעס. "אז הפירוד הזה צריך להיגמר וצריך להיעשות הרבה כדי שזה ייגמר. כמובן שבכל מקום ובכל זמן אני אגנה את זה ואחשוב שזה הדבר הכי מזעזע שיכול להיות".

"אני דובר של עצמי, אני לא פוליטיקאי ולא נבחר ציבור. מייצג את עצמי בתוך עצמי ואם יהיו מצבים שיגעו לי בלב וארגיש שהם רלוונטיים אז כן. וכמובן שבמקרה הזה, מדובר במקרה זוועה", אמר דנקר. ומה הוא חושב שצריך לעשות בכל עניין ההומופוביה, האם יש לזה פתרון? "לא יודע. להפסיק אותה", הבהיר. הלוואי.


וואלה! סלבס מגנה אלימות בכל דרך שהיא. ואהבתך לרעך כמוך, כן?


רכלו על רן דנקר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully