וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי היציאה מהארון: מי בן הזוג של רן דנקר?

22.7.2015 / 12:14

אחרי שגיליתם שרן דנקר בכלל אוהב גברים וכי הוא חי בזוגיות עם בחור כבר שלוש שנים - עכשיו קבלו פפראצי (עתיק) של השניים, פלוס פרטים על מי שעושה לדנקר שמח בלב. וואלה! סלבס מרימה

רן דנקר. ראובן שניידר,
זין? OMG. רן דנקר ואיתי וייזר/ראובן שניידר

יהיו שיגידו שזה היה רק עניין של זמן, אחרים יגידו שהכתובת היתה על הקיר ויהיו כמובן את המעצבנים שיגידו 'טוב שנזכר' - כך או כך, רן דנקר עשה צעד שלרבים אחרים אין ממש את האומץ לעשות. עכשיו, אחרי שנודע כי הוא יצא מהארון וסיפר שהוא חי בזוגיות מאושרת עם גבר כבר שלוש שנים - וואלה! סלבס מעלה מהאוב תמונות פפראצי זוגי של השניים, כזה שצולם כבר לפני כשנתיים.


עוד סיפורי סלבס:
רגע לפני שנחשף: רן דנקר חוגג בתיאטרון
הפרויקט הסודי והיוקרתי של ניקול ראידמן
פחמימות או לא להיות: גל גדות ורותם סלע מנשנשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

את רן דנקר, תפס אז צלם הפפראצי כשיצא מביתו שביפו, כשהוא מלווה בבן הזוג שלו. אז, וואלה! סלבס לא יכלה לספר לכם על הזוגיות הנוצצת של השניים והסתפקה בתנועה המגונה שדנקר עשה לה.

בסוף שנת 2012, למערכת וואלה! סלבס נודע על הזוגיות הגברית של דנקר. נכון, זה קרה הרבה לפני שהביצה המקומית התוודעה לרומן החדש שלו. אז, תקופה ארוכה לפני ששקל לצאת מהארון, דנקר שמר על פרופיל נמוך בנוגע לגבר שהוא אוהב - כך שלא רבים ידעו שהתשובה המפתיעה לשאלת השבוע דאז היא האקס של נינט. מי שגילה כי מדובר בדנקר, הופתע בהחלט.

ניחשתם?

מי השחקן שנמצא בזוגיות הומוסקסואלית?

לכתבה המלאה
רן דנקר. ראובן שניידר,
עכשיו כבר אפשר לספר. רן דנקר ואיתי וייזר/ראובן שניידר

אז מי הוא אותו בחור שעושה לדנקר נעים בלב? קוראים לו איתי וייזר, במאי הצגות שבין שאר העבודות שלו אפשר למצוא גם את ההצגה המפורסמת "מייקל", בה מתארח מדי פעם גם בן הזוג האוהב. וייזר הוא גם אב לילדה בת ארבע, שחולק בית עם דנקר בעיר יפו - הרחק מעין הפפראצי.


וואלה! סלבס עדיין מחכה שרן יחזור לנינט! אז מה אם הוא הומו?


רכלו על בן הזוג של רן דנקר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully