וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר יוצא מהארון: "אני בזוגיות עם גבר"

22.7.2015 / 7:33

אחרי שלוש שנים של שמועות, עכשיו זה קורה: מי שהיה אחד השחקנים הלוהטים בביצה נחשף - ומספר כי הוא "נמשך לנשים ולגברים". דנקר, מודה כי בשלוש שנים האחרונות הוא בזוגיות עם גבר. וואלה! סלבס נמשכת

ניר פקין

בווידאו דנקר במפגש עם אסי עזר (צילום: ניר פקין)


לידיעת הגולשת נינט טייב: אם תהית מדוע את ורן דנקר נפרדתם, אולי עכשיו תוכלי לקבל תשובה הגיונית. מתברר שהאקס המוכר שלך חובב לא רק נשים, כי אם גם גברים - ואף מנהל בשלוש השנים האחרונות זוגיות עם בחור.

כן, מדובר בידיעה שתפתיע המון בנות שהיו מאוהבות בדנקר בתקופה שבה השתתף בדרמה "השיר שלנו", אבל אחד הכוכבים הגדולים שהיו כאן בשנים האחרונות, עד שבחר להיעלם, חושף בראיון לעיתונאי איתי סגל שייתפרסם בסוף השבוע הקרוב במגזין "7 ימים", כי הוא נמשך לגברים וחי עם בן זוג כבר שלוש שנים.


רוצים עוד רכילות?
ליאונרדו דיקפריו והבלונדינית התורנית בדייט לוהט
גל גדות, מיה דגן ורותם סלע מנשנשות
הפרויקט הסודי של ניקל ראידמן

רן דנקר. ניר פקין
כבר לא מסתתר. רן דנקר/ניר פקין

"פשוט התאהבתי", הוא חושף בראיון, "מה שיותר מפתיע אותי מזה שאני בזוגיות עם גבר, הוא לגלות שאני שלוש שנים בזוגיות. נקודה". עוד הוא מוסיף בראיון, "אני נמשך לנשים ולגברים. למה צריך לצמצם את עצמנו כל כך להגדרה? לא רוצה להגדיר את עצמי. בסוף העניין הוא זוגיות. לבנות בית עם אדם שאתה אוהב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן דנקר. אינסטגרם, צילום מסך
ניפגש במצעד הגאווה? דנקר/צילום מסך, אינסטגרם

עבור רובכם ייתכן שמדובר בהפתעה גדולה, אך בתעשיית הבידור מתלחששים כבר לא מעט זמן בנוגע למיניות של דנקר. מרבית האנשים שעבדו איתו בתקופה האחרונה, אכן יודעים כי הוא נמצא בזוגיות עם גבר - כך שזה היה רק ענין של זמן עד שהשחקן יעשה את הצעד וייחשף.

רן דנקר. שוקה כהן
תרימי! רן דנקר/שוקה כהן

אל תהיו תמימים, אם חשבתם שדנקר יוצא מהארון כי חשוב לו להעביר מסר (קייטלין ג'נר, מישהו?) - אתם טועים. היציאה מהארון מגיעה, כמו אצל כמעט כל אמן אחר שעשה זאת לפניו, על מנת לקדם את אחת ההצגות שבהן הוא משתתף.

כזכור, דנקר היה אחד הכוכבים הלוהטים במדינת ישראל, בעיקר בתקופה שבה ניהל זוגיות דביקה ונוצצת במיוחד עם אחת הכוכבות הכי גדולות של העשור הקודם, נינט טייב. הפרידה של השניים, זעזעה לא מעט בנות נוער, שעד היום מייחלות ליום שיחזרו. לאחר מכן, ניהל דנקר זוגיות קצרה עם השחקנית יעל פוליאקוב וכן עם הדוגמנית ליאל דניר - מערכות יחסים שלא החזיקו מעמד זמן רב.


וואלה! סלבס יצאה מהארון, רק כדי לקדם את אגוזי המקדמיה בטעם עמבה שהיא מוכרת.


מה דעתכם על היציאה של רן מהארון? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully