וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידעתם? יעל בר זוהר וטום באום קרובי משפחה

27.8.2015 / 1:19

כמעט 15 שנים אחרי שעלתה על במת התיאטרון ככוכבת מחזמר המבוסס על שירי צביקה פיק - יעל בר זוהר תופיע בגרסה המחודשת של "מרי לו". רק שהפעם, תקבל את לולי באום בתור אחיה בדם. וואלה! סלבס מרי לנצח

גיא זוארץ, יעל בר זוהר. אביב חופי
לא יכולה בלעדיו. יעל בר זוהר עם גיא זוארץ/אביב חופי

אי שם בשנת 2002, יעל בר זוהר היתה הכוכבת הגדולה ביותר של ביצת הבידור המקומית. בלונדינית בת 22, מוכשרת, מדוברת ופרפורמרית בחסד - שעלתה על במת התיאטרון הלאומי "הבימה", כדי לשיר בפני הקהל את הפזמונים של צביקה פיק, כשגילמה את התפקיד הנשי הראשי במסגרת המחזמר "מרי לו". ממש באותה עת, טום "לילי" באום, היה עוד תלמיד בית הספר היסודי, שלמד למבחנים והעריץ אותה.

קפיצה קטנה של 13 שנים קדימה - בר זוהר נשואה לאיש שפגשה על אותה הבמה (גיא זוארץ), אמא לילדים ועדיין בלונדינית מדוברת בתעשיית הבידור המקומית. רגע, זה לא הכל - כי בקרוב אותה בר זוהר תשוב לבמה עם החידוש למחזמר "מרי לו". הטוויסט: הפעם, פליט הריאליטי הצבעוני, כן, זה שהעריץ אותה לפני 13 שנים, יצטרף אליה בהופעות, בתור קרוב דם שלה.


עוד סיפורי סלבס:
התכנית של טום באום ואוריאל יקותיאל בוטלה
מלחמת בנות: קים קרדשיאן מנצחת את ביונסה
שוב פעם? עדי הימלבלוי חוזרת לגור בחולון פעם נוספת

טום באום. יח"צ, שוקה כהן
תמיד אותו חלום? טום באום/שוקה כהן, יח"צ

בימים אלה מושלם תהליך ליהוק השחקנים המזמרים להפקה המחודשת של "מרי לו", שהצליח למשוך את הקהל לתיאטראות בין 2002 ל-2006, עד שירד מהבמות. בקרוב הוא צפוי לשוב ולהציג על הבמות ברחבי ישראל בגרסת 2016, כאשר המאסטרו פיק - יוצר הפזמונים שסביבם בנויה העלילה על צעירה בשם מרים לובוביץ (או בקיצור, מרי לו) - אחראי על הצד היצירתי של השואו.

כך זה נראה בפעם הקודמת כשיעל בר זוהר עשתה "מרי לו":

כעת, לוואלה! סלבס נודע כי באום, יצטרף לבר זוהר ומאיה בוסקילה - שתגלם את אמה של מרי לו, אבל גם את אמו של באום. נכון, לולי יהיה אחיה הקטן של הגברת הזוהרת. לפחות בתיאטרון.

מלבד בר זוהר, באום ובוסקילה, יופיעו על הבמה גם גיא זוארץ בתפקיד האמרגן הקשוח, כמו גם ישראל אטיאס החתיך וניקי גולדשטיין בתור זוג גייז אוהבים. לצדם, יככבו האקסים במציאות והידידים בהווה - עמית פרקש ואסף הרץ - כחלק ממשולש האהבה הרומנטי של מרי לו. נכון, בין הכוריאוגרפיה של שחר פרץ ("אוויטה") לשירים של פיק, הרץ הצעירון ובר זוהר יגלמו זוג מאוהב.


וואלה! סלבס נבחנה לתפקיד ההיא שמנגבת את הזיעה של השחקנים על הבמה - אבל לא עברה את האודישן. טוב, כי הציעה לנקות עם הלשון.


רכלו על לולי ויעלי בפייסבוק

משפחה!

בוסקילה ובר זוהר מאחדות כוחות

לכתבה המלאה
ישראל אטיאס. שלומי צ'יקונה,
לוהט על הבמה. ישראל אטיאס/שלומי צ'יקונה
צביקה פיק. ענת מוסברג,
המאסטרו מאחורי הקלעים. צביקה פיק/ענת מוסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully