וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית מלכה: "אני כבר הרבה זמן מאוהבת"

7.7.2015 / 15:21

הטופמודל ההורסת הגיעה ליום צילום לקמפיין החדש שקטפה ודיברה על הקריירה המשגשגת, האהבה הגדולה, הזוגיות וכמובן על מעבר הדירה. וואלה! סלבס מאוהבת. רצח

צילום: דוד קורן עריכה: מאיה בן ניסן

אין הרבה בנות שמרטיטות את ליבה של הכלבה הגדולה, וואלה! סלבס. יש כמה שהיא מסמפטת, כמה שהיא מחבבת, מלא שהיא מתעבת, אבל כאלו שהיא ממש ממש אוהבת - היא יכולה לספור על יד אחת. שלומית מלכה, למקרה שתהיתם - היא אחת האהבות הגדולות שלה.

זו אולי הסיבה שכשהדוגמנית הישראלית הכי מצליחה בעולם כיום נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת האופנה 'פוקס' - וואלה! סלבס עומדת ראשונה בתור בשביל לראיין אותה. אז צפו לראיון קצת קיטשי, קצת מתחנפן ובעיקר מלא יופי.

רוצים עוד רכילות?
הלם! מה גלית גוטמן שונאת בגוף שלה?
יאללה, מלחמה: בר רפאלי נגד נעמי קמפבל
"נורא קשה ומורכב להיות עם איציק זוהר"

שלומית מלכה. צילום מסך
מושלמת!/צילום מסך

"אני כבר מזמן מאוהבת", סיפרה מלכה בעיניים מנצנצות, כשנשאלה האם היא מאוהבת בחבר יהודה לוי. זו אולי הסיבה שלא ממש מפריע לה שאותו לוי נבחר להיות הפרזנטור של החברה המתחרה, 'רנואר' והיא אפילו שמחה על כך, "אנחנו מפרגנים אחד לשני", היא מספרת, "אנחנו שנינו בחברות ישראליות - אנחנו מאוד גאים בזה". אבל אל תתנו לפרגון הזה לבלבל אתכם, כי בכל הנוגע לקמפיין זוגי - הם עדיין לא מוכנים לצעד הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חמודים! שלומית ויהודה/מערכת וואלה, צילום מסך

אמנם שיתוף פעולה מקצועי עדיין אין, אבל היי, מעבר דירה הוא צעד הרבה יותר מרגש, "אני באמת לא נמצאת הרבה בבית אז אנחנו מאלתרים", ענתה מלכה כשנשאלה איך מתחלקות ביניהם עבודות הבית, "אנחנו מתחלקים".

ועוד שאלה פולנית, 'מה אמא אומרת על יהודה?', גם כאן ענתה הטופמודל ההורסת מבלי להסס, "שהוא מהמם. היא אוהבת אותו". ענתה. איך אפשר שלא?


וואלה! סלבס הולכת להקיא על עצמה אחרי כל הדביקות הזו.

מה דעתכם על הזוגיות של שלומית ויהודה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully